تحقیق امواج الکترومغناطیسی

تحقیق امواج الکترومغناطیسی

تحقیق-امواج-الکترومغناطیسی

دانلود تحقیق امواج الکترومغناطیسی،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 9 

بخشی از این تحقیق :
در مکانیک کلاسیک و ترمودینامیک تلاش ما بر این است که کوتاهترین وجمع و جورترین معادلات یا قوانین را که یک موضع را تا حد امکان به طور کامل تعریف می‌کنند معرفی کنیم. در مکانیک به قوانین حرکت نیوتن و قوانین وابسته به آنها ، مانند قانون گرانش نیوتن، و در ترمودینامیک به سه قانون اساسی ترمودینامیک رسیدیم. در مورد الکترومغناطیس ، معادلات ماکسول به عنوان مبنا تعریف می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت که معادلات ماکسول توصیف کاملی از الکترو‌مغناطیس به دست می‌دهد و علاوه برآن اپتیک را به صورت جزء مکمل الکترومغناطیس پایه گذاری می‌کند. به ویژه این معادلات به ما امکان خواهد داد تا ثابت کنیم که سرعت نور در فضای آزاد طبق رابطه (C=1/√μ0 ε0) به کمیتهای صرفا الکتریکی و مغناطیسی مربوط می‌شود. 
یکی از نتایج بسیار مهم معادلات ماکسول ، مفهوم طیف الکترومغناطیسی است که حاصل کشف تجربی موج رادیویی است. قسمت عمده فیزیک امواج الکترومغناطیسی را از چشمه‌های ماورای زمین دریافت می‌کنیم و در واقع همه آگاهیهای که درباره جهان داریم از این طریق به ما می‌رسد. بدیهی است که فیزیک امواج الکترو مغناطیسی خارج از زمین در گسترده نور مرئی از آغاز خلقت بشر مشاهده شده‌اند. 
دانلود فایل


تحقیق امواج الکترومغناطیسی

امواج الکترومغناطیسی, دانلود تحقیق امواج الکترومغناطیسی, تحقیق در مورد امواج الکترومغناطیسی, تحقیق امواج الکترومغناطیسی, تحقیق درباره امواج الکترومغناطیسی, تحقیق راجع به امواج الکترومغناطیسی, تحقیق آماده امواج الکترومغناطیسی, تحقیق در مورد امواج الکت,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید