تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS)

تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS)

تحقیق-اتحادیه-بین-المللی-انجمنهاي-میکروب-شناسی-(iums)

دانلود تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS)،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 26 


فهرست :
1- بررسی اجمالی
2- تشكيلات IUMS
3- ساختار IUMS
4- امور مالی IUMS
5- مجموعه قوانين IUMS
1-5- اساسنامه
1-1-5- اهداف و ترکيب
2-1-5- مدیریت
3-1-5- دارایی
4-1-5- رای گیری
5-1-5- اصلاحیه قوانين
6-1-5- عمومی
3-5- آيين نامه ها
1-3-5- سال مالی
2-3-5- بخشها
3-3-5- عضویت
4-3-5- هيئت اجرایی
5-3-5- كارمندان
6-3-5- مجمع عمومی
7-3-5- حق عضويت
8-3-5- عمومی
6- بورس IUMS - SGM
7- نشریه ها
8- جوایز IUMS
9- عضویت IUMS
1-9- انجمنهاي عضو
2-9- انجمنهاي وابسته
3-9- سازمانهاي پشتيبان
10- بخش های IUMS
1-10- بخش باکتری شناسي و میکروب شناسی کاربردی (BAM)
2-10- بخش قارچ شناسی
3-10- بخش ویروس شناسی

بخشی از این تحقیق :
اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی یکی از 29 اتحادیه علمی شورای بین المللی علم (ICSU)  است. 
این اتحاديه در سال 1927 به عنوان انجمن بین المللی میکروب شناسی تاسیس شد و در سال 1967 به انجمن بین المللی جوامع میکروب شناسی وابسته به اتحادیه بین المللی علوم زيستي (IUBS)  تبدیل شد. در سال 1980 استقلال به دست آورد و در سال 1982 عضو اتحادیه ICSU شد. 
اهداف اتحادیه ترویج مطالعه علوم میکروب شناسی در سطح بین المللی مي باشد: از جمله بنياد نهادن، تسهیل و همسو سازي پژوهش و سایر فعالیت های علمی شامل همکاری های بین المللی، انجام بحث و گفت وگو و انتشار نتایج کنفرانس های بین المللی، سمپوزیوم ها و جلسات و کمک به نشر گزارشها، ارائه علوم میکروب شناسی در ICSU و حفظ ارتباط با دیگر سازمانهای بین المللی. 
هدف عمده IUMS ترویج تحقیق و تبادل آزاد اطلاعات علمی برای پیشرفت سلامت و رفاه بشر و محیط زیست مي باشد. و به شدت مانع هر گونه استفاده از دانش و منابع در جهت استفاده هاي نامتعارف مي باشد. به ویژه IUMS تلاش برای ترویج اخلاق پژوهش و آموزش در زمینه امنيت و ایمنی زیستي دارد تا مانع استفاده از میکروارگانیسمها به عنوان سلاح های بیولوژیکی شود تا بتواند سلامت عمومي را حفظ كرده و صلح جهانی را ترویج دهد. IUMS به دنبال آن است که همه انجمنهاي عضو آن منشور اخلاقی را در جهت جلوگیری از سوء استفاده از دانش علمی و منابع بپذيرند و ترويج دهند. 
فعالیت های علمی اتحادیه به سه بخش باکتری شناسي و میکروبیولوژی کاربردی (BAM) ، قارچ شناسي و ویروس شناسی و شش کمیته تخصصی بین المللی، هشت کمیسیون بین المللی و دو فدراسیون بین المللی تقسيم مي شود. 
عمده فعالیتهای آنها شامل طبقه بندی و نامگذاری باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها، میکروب شناسی مواد غذایی، میکروب شناسی و تشخیص پزشکی، مجموعه های فرهنگی، آموزش و استاندارد سازی علوم زيستي مي باشد. 
اين تقسیمات مسئول سازماندهي کنگره هاي بین المللی در (کنگره بین المللی باکتری شناسي و میکروبیولوژی کاربردی، کنگره بین المللی قارچ شناسی، و کنگره بین المللی ویروس شناسی) و کمیته ها، کمیسیون ها و فدراسیون (ComCoFs)  در سازماندهی جلسات مي باشند. 
2- تشكيلات IUMS 
IUMS یکی از 29 اتحادیه علمی شورای بین المللی اتحادیه های علمی (ICSU) است. 
این اتحاديه از سه بخش تشکیل شده است:
باکتری شناسي و میکروبیولوژی کاربردی (BAM)، قارچ شناسي و ویروس شناسی 
در داخل این بخشها 6 کمیته، 9 کمیسیون و 2 فدراسیون (ComCoFs) وجود دارد که شامل زیر گروه هايي تحت عنوان گروههاي تحقيقاتي باکتری شناسي، قارچ شناسي و ویروس شناسی مي باشند.
دانلود فایل


تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS)

اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS), دانلود تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS), تحقیق در مورد اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS), تحقیق اتحادیه بین المللی انجمنهاي میکروب شناسی (IUMS), تحقیق درباره اتحادیه ,,,

زیست شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید