تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان)

تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان)

تحقیق-بركيوپودها-(به-معني-بازو-پايان)

دانلود تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان)،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 30 

بخشی از این تحقیق :
بازو پايان :
پوسته درخشان ها ظاهرا شبيه به حلزون هاي دوکپه اي و ديگر نرم تنان دو کپه اي هستند اما دو بخش پوسته جاندار بيشتر شکمي پشتي هستند تا پهلوئي که در حلزون هاي دو کپه اي مي باشد يک بازو پا بصورت چسبيده به پايه خود با يک ساقه زندگي مي کند که به آرامي پوسته خود را باز مي کند تا به آب اجازه دهد که در ميان پوسته ها و lophophore جريان يابد . همگي بازو پايان در يائي هستند . بازو پايان زنده آثاري از گذشته هاي غني تر هستند فقط در حدود 330 گونه منقرض شده شناخته شده است . اما 30000گونه از فسيل هاي دوران مزوزوئيک و پالئو زوئيک وجود دارد .يک رابطه به گذشته lingual يک جنس بازو پاي زنده مي باشد که در طي 400 ميليون سال تغيير چنداني نکرده است .
تاریخچه بازوپایان
بازوپایان یکی از شاخه‌های اصلی جانوران بی‌مهره هستند.
بازوپایان کف‌زی و دریازی هستند و بدنشان دارای دو کفه می‌باشد و به این خاطر ظاهر ایشان با دوکفه‌ای‌ها همانندی دارد ولی درون این کفه‌ها تفاوت بسیاری بین بازوپایان و دوکفه‌ای‌ها وجود دارد. تفاوت عمده‌ای نیز در تقارن جانبی این کفه‌ها میان این دو گروه وجود دارد.
دانلود فایل


تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان)

بركيوپودها (به معني بازو پايان), دانلود تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان), تحقیق در مورد بركيوپودها (به معني بازو پايان), تحقیق بركيوپودها (به معني بازو پايان), تحقیق درباره بركيوپودها (به معني بازو پايان), تحقیق راجع به بركيوپودها (به معني بازو ,,,

جانور شناسی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید