تحقیق نانو کپسول

تحقیق نانو کپسول

تحقیق-نانو-کپسول

دانلود تحقیق نانو کپسول،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 2 

بخشی از این تحقیق :
نانوکپسول‌هاي پليمري
اخيراً از پليمرها براي ساخت نانوکپسول‌ها استفاده شده است. فرآيند اصلي ساخت اين نانوکپسول‌ها پليمريزاسيون امولسيوني مي‌باشد. هم اکنون مي‌توان نانوکپسول‌هاي پليمري را در اندازه‌ها و اشکال گوناگون و در مقادير مناسب توليد کرد. سپس با الصاق يا جايدهي يک مولکول خاص در ديواره اين نانوکپسول‌ها، آنها را "کارکردي" نمود. 
كاربرد:
اين نانوکپسول‌ها مي‌توانند به صورت ماشه يك سيستم دارورساني هدفمند عمل كرده و در پاسخ به يک زيست‌مولکول خاص، محتواي نانوکپسول را آزاد نمايند. کپسول‌هاي پليمري بر خلاف نانوامولسيون‌ها با پيوندهاي کووالانسي قدرتمندي به يکديگر مي‌چسبند و بنابراين از استحکام خاصي برخوردارند. بسياري از نانوکپسول‌ها در هر دو شکل مايع و خشک پايدارند.
براي داروسازي به جاي مکانيسم ماشه‌کشي، مي‌توان محموله را- در صورت ريز بودن مولکول محموله- با مکانيسم ساده نفوذ رها کرد، يا به صورت تخريب طبيعي و يا به کمک امواج ماوراء صوت آن را باز کرد. 
ساخت نانوکپسول‌ها نوعي از خودآرايي محسوب مي‌شود.
دانلود فایل


تحقیق نانو کپسول

نانو کپسول, دانلود تحقیق نانو کپسول, تحقیق در مورد نانو کپسول, تحقیق نانو کپسول, تحقیق درباره نانو کپسول, تحقیق راجع به نانو کپسول, تحقیق آماده نانو کپسول, تحقیق در مورد نانو کپسول, پاورپوینت نانو کپسول, ورد , word , تحقیق با موضوع نانو کپسول, pdf

شیمی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید