تحقیق اتصالات در کابینت سازی

تحقیق اتصالات در کابینت سازی

تحقیق-اتصالات-در-کابینت-سازی

دانلود تحقیق اتصالات در کابینت سازی،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
اتصالات
يكي از اصول مهم در فن درودگري شناخت و استفاده از اتصالات چوبي ميباشد. اتصال قطعات چوبي به يكديگر در درودگري كاربرد فراواني دارد. از زماني كه انسان با چوب آشنا شده و از آن براي ساخت وسايل، اداوات و خانه سازي استفاده كرده اجباراً بايد چوب ها را به يكديگر وصل مي نموده در نتيجه ميتوان گفت قدمت اتصالات نيز به همين زمان ميرسد.
از اتصالاتي كه در گذشته هاي دور استفاده ميشده بسيار ابتداي و پيش پا افتاده بوده كه به مرور زمان تكامل پيدا كرده و علاوه بر تنوع و تعداد اتصالات وسايل و ابزارهاي پيشرفته اي نيز براي ساخت اتصالات نيز شناخته شده است.
انتخاب يك اتصال مناسب نه تنها به كاري كه ساخته ميشود زيبايي مي بخشد بلكه استحكام و دوام آن را زياد مي كند پس يك نجار بايد با انواع اتصالات آشنايي كامل داشته باشد تا بتواند يك اتصال مناسب را براي كار مورد نظر انتخاب كند و همچنين ساخت اتصال نيز بايد بطور صحيح انجام شود تا استحكام لازم را بكار بدهد.
اتصالات به طور كلي دو دسته هستند:
1-اتصالاتي كه چوبي هستند- در اين نوع اتصالات، قطعات كار با چوب خود قطعه كار و يا قطعه چوب ديگر به يكديگر متصل ميشوند يا با چوبي ديگر قطعات به يكديگر متصل ميشوند. 

دانلود فایل


تحقیق اتصالات در کابینت سازی

اتصالات در کابینت سازی, دانلود تحقیق اتصالات در کابینت سازی, تحقیق در مورد اتصالات در کابینت سازی, تحقیق اتصالات در کابینت سازی, تحقیق درباره اتصالات در کابینت سازی, تحقیق راجع به اتصالات در کابینت سازی, تحقیق آماده اتصالات در کابینت سازی, تحقیق در م,,,

عمران

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید