تحقیق تخمیر چیست

تحقیق تخمیر چیست

تحقیق-تخمیر-چیست

دانلود تحقیق تخمیر چیست،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 9 

بخشی از این تحقیق :
در گیاهان تخمیر بیولوژیکی تنها تخمیر الکلی نبوده، ممکن است با کمی تخمیر لاکتیک نیز همراه باشد، برخی از سازواره‌های حیاتی (میکروارگانیسم‌ها) مانند قارچ‌های میکروسکوپی نیز قادر به تخمیرهایی مانند تخمیرهای سیتریک و اکسالیک روی قندهای شش کربنی (هگزوزها) و تخمیر استیک روی الکل اتیلیک و غیره هستند. باکتریها عامل انواع دیگری از تخمیر در طبیعت هستند. تخمیر بوتیریک سلولز لاشه برگ‌ها و تجزیه آنها که سبب افزایش ترکیبات آلی خاک می‌شود و همچنین تخمیرهای تعفنی مواد آلی توسط باکتریها صورت می‌گیرد.
تخمیر الکلی
پاستور اولین کسی است که نقش مخمرهای الکلی را نشان داد. بهترین مثال مخمرها، مخمرهای خمیرترش یا مخمر نانوایی است. اگر این مخمرها در محیط کشت گلوکز و در حضور اکسیژن کافی قرار گیرند، به شدت تقسیم شده، اکسیژن جذب کرده، دی‌اکسیدکربن آزاد می‌سازند.
بیشترین سرعت واکنشهای ناشی از تنفس و شدت اکسیداسیون گلوکز این مخمرها که از گروه آسکومیست هستند هنگامی است که تنفس هوازی دارند اگر این مخمرها در داخل یک ظرف در بسته کشت داده شوند پس از مصرف اکسیژن محدود و معین داخل ظرف و آزاد ساختن گازکربنیک دیگر قادر به تنفس عادی نبوده، شروع به تخمیر باقی مانده مواد می‌کنند. آغاز تخمیر ایجاد اکسیدکربن همراه با اتانول است و بوی اتانول در این هنگام وقوع عمل تخمیر را در محیط کشت معلوم می‌کند.
دانلود فایل


تحقیق تخمیر چیست

تخمیر چیست, دانلود تحقیق تخمیر چیست, تحقیق در مورد تخمیر چیست, تحقیق تخمیر چیست, تحقیق درباره تخمیر چیست, تحقیق راجع به تخمیر چیست, تحقیق آماده تخمیر چیست, تحقیق در مورد تخمیر چیست, پاورپوینت تخمیر چیست, ورد , word , تحقیق با موضوع تخمیر چیست, pdf

شیمی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید