تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار

تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار

تحقیق-مديريت-ريسک-در-مراقبت-بیمار

دانلود تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 8

بخشی از این تحقیق :
از آنجائی که مديريت ريسک در زمينه های پيچيده ای در رابطه با پيشگيری از خسارت بکار می رود. اين فصل مقدمه ای مختصر برای اين موضوع ارائه می کند. 
مديريت ريسک فرآيندی است که تصميماتی در خصوص کنترل و کاهش خطرات و پذيرش ريسک های باقی مانده را مديريت می کند. 
آناليز ريسک با روشهای رياضی، ميزان هزينه های سالانه بيمه ای، کاهش سود و هزينه های جاری را که بايستی تمامی خسارات را در طی سالهای متمادی پوشش دهد محاسبه می کند. 
آناليز سود ـ هزينه :
آناليز سود ـ هزينه يکی از تکنيکهای ارزيابي ريسک است. به زبانی ساده تر آناليز سود ـ هزينه، اندازه گيری هزينه های انجام اقدام يا اقدامات و اندازه گيری مزايايی که در نتيجه اين اقدامات بوجود می آيد، می باشد، سپس ارتباط بين اين دو فاکتور محاسبه می شود.
زمانی که اهداف تعيين شد. محدوديتها (اجبارها،تحميل ها) برای دستيابی به اهداف، بايستی تخمين زده شوند. در برنامه ريزي برای مشکل، شما اثرات و اجبارهايي که به علت راه حلهای بهينه مشکل رخ می دهد را تحليل می کنيد.
اين محدوديت ها ممکنه طبق موارد زير طبقه بندی شوند :
1- موانع فيزيكي که به علت محدوديتهای انسان، تکنولوژی و امکانات توليدی بوجود می آيد. 
2- موانع حقوقی شامل قوانين، احکام دادگاهی، احکام اداری و قراردادهای بين المللی.
3- محدوديت های مديريتی يا اداری ناشی از محدوديت اشخاص و منابع فيزيكي موجود در دسترس مرتبط با اهداف 
4- محدوديتهای توزيعی مرکب از محدوديت های وضع شده بوسيله مناطق جغرافيائی، طبقه های درآمدی و توزيع سنی صاحب کاران يا مشتری هايي که خريدار (ارزش ـ قيمت) مقرر شده بوسيله زمان هستند. 
دانلود فایل


تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار

مديريت ريسک در مراقبت بیمار, دانلود تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار, تحقیق در مورد مديريت ريسک در مراقبت بیمار, تحقیق مديريت ريسک در مراقبت بیمار, تحقیق درباره مديريت ريسک در مراقبت بیمار, تحقیق راجع به مديريت ريسک در مراقبت بیمار, تحقیق آماده مدير,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید