تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟

تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟

تحقیق-هنگام-برق-گرفتگی-چه-اتفاقی-برای-بدن-می-افتد-؟

دانلود تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟ ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 22 

بخشی از این تحقیق :
برق گرفتگی یا شوک الکتریکی زمانی اتفاق می افتد که جریان الکتریکی از بدن عبور کند. جریان از بدن در موقعیت های مختلف عبور می کند. هر جایی که دو سیم با ولتاژهای مختلف وجود داشته باشند، اگر به یکدیگر متصل شوند جریان بین آنها عبور خواهد کرد. اگر هر دو سیم به طور همزمان لمس گردند، جریان از بدن عبور خواهد نمود. شوک الکتریکی یک تحریک ناگهانی و اتفاقی سیستم عصبی بدن بر اثر عبور جریان الکتریکی است و زمانی به وجود می آید که اختلاف پتانسیلی بین دو نقطه از بدن ایجاد و موجب می شود که جریان الکتریکی از نقطه ای به بدن وارد و از نقطه ی دیگری خارج شود.
اثر شوک الکتریکی بر بدن
برق گرفتگی و ایست قلبی
ضربان قلب انسان با توجه به سن افراد فرق می کند. این ضربان بین ۷۰ تا ۱۰۵ بار در دقیقه است .ضربان، یا به بیان دیگر فرکانس برق شهری در هر ثانیه ۵۰ بار و در هر دقیقه ۳۰۰۰ بار است.
وقتی شخصی با برق تماس پیدا می کند، یا در اصطلاح برق او را می گیرد، بدن انسان می خواهد تعداد ضربان قلب خود را با فرکانس برق شهر یکسان کند و قلب شروع به افزایش ضربان می کند ؛ اما چون قادر نیست در هر ثانیه ۵۰ بار طپش داشته باشد، از این رو در همان لحظات نخستین، با افزایش ضربان، شدت جریان خون را زیاد و با افزایش آن، قلب و شریان ها پاره می شود و دریچه های قلب به سبب پارگی از کار می افتد و متوقف می شود و فرد فوت می کند. 
دانلود فایل


تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟

هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟, دانلود تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟, تحقیق در مورد هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟, تحقیق هنگام برق گرفتگی چه اتفاقی برای بدن می افتد ؟, تحقیق درباره هنگام برق گرفتگی,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید