تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم

تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم

تحقیق-چگونه-چربی-خود-را-بسوزانیم

دانلود تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 13 

بخشی از این تحقیق :
چگونه چربی خود را بسوزانیم؟ 
شاید هر ماه مطالب بسیاری را در ارتباط با انواع روشهای كم كردن چربی بدن یا مبارزه با آن در مجلات و سایر منابع مربوط بخوانید. ولی چیزی كه مهم است،داشتن یك برنامه مناسب تغذیه ورزش توام با یكدیگر می باشد 
در اینجا قصد داریم شما را از شیوه مذكور با خبر سازیم. با رعایت نكته به نكته موارد آن زودتر از آنچه فكر می كنید، بدنی سالم و ساخته شده را خواهید یافت. چنانچه برخی از موارد را فراموش كردید، نگران نباشید. تنها كار هر روزتان را به پایان برسانید در انجام موارد مذكور در این روش كه در اختیارتان گذاشته می شود، از خود پشتكار نشان دهید. مطمئن باشید فردا نیز می توانید كوتاهی امروز را در مورد یك یادو نكته از موارد روش مذكور را تلافی بكنید. برنامه طرح شده شامل یك برنامه ریزی مشخص ۲۴ ساعته مربوط به روش آب كردن چربی و داشتن سلامت می باشد. 
● ۷ صبح : پس از یك خواب نیرو بخش در سراسر شب، از جا برخیزید. صبح خود را با نوشیدن ۱۲ اونس (هر ۸ اونس یك لیوان) آب آغاز كنید. 
نوشیدن آب در طول روز علاوه بر داشتن مزایای فوق العاده در بدن و حفظ سلامت آن، از بروز گرسنگی و به اصلاح ضعف رفتن دل در بین وعده های غذایی جلوگیری می كند. نیز مصرف H۲O موجب افزایش تمركز شما در فكر كردن و بهبود و روش عملكرد شما می شود. بنابراین زود بلند شده و آب فراوان بنوشید. 
● ۱۵ .۷ صبح:برای مدت ۳۰ دقیقه یك ورزش مناسب بدنسازی راانجام دهید. این انتخاب می تواند مربوط به یك وسیله تمرین در خانه یا دوچرخه سواری شاید بیرون از خانه و یا دویدن باشد. یك تحقیق در سوئیس نشان داده است كه چنانچه شما صبح زود قبل از خوردن صبحانه به ورزش بپردازید، چربی بیشتری آب می كنید تا اینكه قبل از آن بخواهید صبحانه بخورید. یك ورزش صبحگاهی قادر است متابولیسم بدن شما را برای تمام روز قوی نگه دارد. 
● ۸ صبح: صبحانه ای غنی از پروتئین سبك، كربوهیدرات های پیچیده و فیبر مصرف كنید. برای مثال املتی شامل ۳ سفیده تخم مرغ و یك زرده، یك لیوان كوچك آب پرتقال و یك كاسه كشمش با سوپ جو (Oatmeal). 
دانلود فایل


تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم

چگونه چربی خود را بسوزانیم, دانلود تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم, تحقیق در مورد چگونه چربی خود را بسوزانیم, تحقیق چگونه چربی خود را بسوزانیم, تحقیق درباره چگونه چربی خود را بسوزانیم, تحقیق راجع به چگونه چربی خود را بسوزانیم, تحقیق آماده چگونه چربی,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید