تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

تحقیق-تنبلی-تخمدان-یا-سندرم-تخمدان-پلی‌کیستیک

دانلود تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 24 

بخشی از این تحقیق :
در اکثر زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، تعدادی کیست کوچک یا کیسه‌های پر از مایع روی تخمدان‌ها رشد می‌کنند. این کیست‌ها مضر نیستند، اما می‌توانند منجر به عدم تعادل در سطح هورمون‌های بدن شوند.
همچنین زنان مبتلا به این سندرم ممکن است اختلالات چرخه قاعدگی، افزایش سطح آندروژن (هورمون جنسی)، رشد موهای زائد، آکنه و چاقی را نیز تجربه کنند.
PCOS، به سبب جلوگیری از تخمک‌گذاری، علاوه بر بسیاری از مشکلات سلامتی مرتبط با این سندرم، شایع‌ترین علت ناباروری در زنان است.
در این میان، زنانی که علی‌رغم این سندرم موفق به بارداری می‌شوند، بیشتر در معرض سقط جنین، دیابت بارداری، فشارخون بالا ناشی از بارداری، پره اکلامپسی و زایمان زودرس هستند.
این سندرم، یکی از شایع‌ترین اختلالات هورمونی غدد درون‌ریز است که 8 تا 20 درصد از زنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد که بسیاری از موارد آن نیز قابل تشخیص نیست. بیش از نیمی از زنان مبتلا به PCOS قبل از 40 سالگی به دیابت نوع 2 مبتلا می‌شوند.حدود 70 درصد از مشکلات باروری تخمک‌گذاری، با PCOS در ارتباط‌اند.
دانلود فایل


تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک, دانلود تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک, تحقیق در مورد تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک, تحقیق تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک, تحقیق درباره تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک,,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید