تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک

تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک

تحقیق-عفونت-های-قارچی-در-افراد-دیابتیک

دانلود تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 36 

بخشی از این تحقیق :
این بیماریها همواره برخی روشهای درمانی مثل پیوند، شیمی درمانی، رادیوتراپی، مصرف روزافزون آنتی بیوتیکها و داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی موجب شیوع بسیاری از بیماریهای قارچی فرصت طلب، حقیقی و برخی قارچهای آندوژن در انسان گردیده است.
شروع جنجال برانگیز ایدز، سرطانها، پیوند اعضاء، دیابت و..... که همگی بیماریهای مهلک قارچی چون کریپتوکوکوزیس سیستم اعصاب مرکزی،       کاندیدیازیس سیتمیک و ..... را بدنبال دارند موجب گشوده دیدگاه جدیدی به قارچها و بیماریهای حاصل از آنها د ر علوم پزشکی و بهداشتی گردیده است.
 همانطور که ذکر شد از جمله بیماریهای زمینه ای در ابتلا به عفونتهای قارچی دیابت است که با توجه به ارثی بودن آن و فاکتورهای تغذیه ای و محیطی خاص کشور ما موجب شیوع زیاد این بیماری در جامعه ایرانی شده است.
 امرزوه علیرغم کنترل و کاهش بسیاری از عوارض این بیماری، عفونتهای قارچی فرصت طلب از گرفتاریها و مزاحمتهای مهم بیماران دیابتی می باشد. بطور مثال موکور مایکوزیس که یکی از بیماریهای قارچی با پیشرفت خیلی سریع و کشنده می باشد بیش از 90% موارد در بیماران دیابتی دیده می شود.
 همچنین سایر بیماریهای قارچی فرصت طلب نظیر کاندیدیازیس دهان، کاندیدیازیس سیتمیک، کاندید یازیس دستگاه ادراری و تناسلی از گرفتاریهای مهم و شایع بیماران دیابتی می باشد یا اریتراسمای منتشره که بعلت گرم و مطلوب بودن سطح پوست و تعریق زیاد بیماران دیابتی در این افراد شایع است.
دانلود فایل


تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک

عفونت های قارچی در افراد دیابتیک, دانلود تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک, تحقیق در مورد عفونت های قارچی در افراد دیابتیک, تحقیق عفونت های قارچی در افراد دیابتیک, تحقیق درباره عفونت های قارچی در افراد دیابتیک, تحقیق راجع به عفونت های قارچی در ا,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید