تحقیق ضربان ساز قلب

تحقیق ضربان ساز قلب

تحقیق-ضربان-ساز-قلب

دانلود تحقیق ضربان ساز قلب،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 18 

بخشی از این تحقیق :
آیا پزشک تعبیه پیس میکر را برای شما توصیه کرده است؟ آیا شما یکی از بیش از دو میلیون نفری هستید که برای آنها پیس میکر تعبیه شده است؟ در گذشته پیس میکرها را فقط در موارد مرگبار و برای نجات جان بیمارتعبیه می کردند ولی امروزه پیس میکرها قادرهستند که علاوه بر افزایش طول عمر، کیفیت زندگی بیماران را هم بهبود بخشند. به کمک پیس میکر غالب بیماران می توانند به زندگی عادی خود بازگردنند، کار خود را از سر بگیرند، از فرزندان و نوه های خود مراقبت کنند و حتی به تفریحات و ورزش خود ادامه دهند.
با خواندن این کتابچه می توانید پاسخ برخی از سوًالات خود را در این زمینه بیابید.
قلب طبیعی چگونه كار مي كند؟
چرا به قلب اصطلاح پمپ اطلاق میشود ؟
وظیفه قلب تحویل اکسیژن و مواد غذائی به تمام ارگانها و بافتهای بدن میباشد. این کار توسط قلب با پمپ کردن خون از ریه ها (محل برداشت اکسیژن) به تمام نواحی بدن (محل تحویل اکسیژن) صورت میگیرد. خون سپس توسط قلب به ریه ها باز میگردد و درنتیجه جریانی بصورت مدار شکل میگیرد که شما را در طی شبانه روز و برای سالها زنده نگه میدارد.
اجزاء قلب 
قلب شما از چهار حفره مرتبط به هم تشکیل شده است که هرکدام در عمل پمپ کردن خون نقش دارند. خون با اکسیژن کم، از تمام نواحی مختلف بدن به دهلیز راست می ریزد.
دانلود فایل


تحقیق ضربان ساز قلب

ضربان ساز قلب, دانلود تحقیق ضربان ساز قلب, تحقیق در مورد ضربان ساز قلب, تحقیق ضربان ساز قلب, تحقیق درباره ضربان ساز قلب, تحقیق راجع به ضربان ساز قلب, تحقیق آماده ضربان ساز قلب, تحقیق در مورد ضربان ساز قلب, پاورپوینت ضربان ساز قلب, ورد , word , تحقیق ,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید