تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران)

تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران)

تحقیق-ارتباط-جنسی-پیش-از-ازدواج-(در-گوشی-های-مشاور-با-دختران-و-پسران)

دانلود تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران) ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
خويشتن داری می تواند در سرکوب اميال جنسی در افراد مجرد موثر باشد. اما در بعضی موارد اگر بين احساسات جنسی فرد و تجربه جنسی فاصله ای چندين ساله باشد و فرد مدام اين حس را سرکوب کند، ممکن است در دراز مدت يکی از حالت های زير شود:
1- اختلال جنسی . يعنی فرد حتی پس ازهم ازدواج هم نمی تواند احساس برانگيخته شدن کند. و يا در برقراری ارتباط جنسی با همسرش دچار مشکل شود.
2 - برای آقايان ممکن است در هنگام تحريک جنسی دچار درد بيضه، زير دل، کمر، ناحيه مقعد و يا ناحيه بين مقعد و آلت تناسلی شوند. بدليل اينکه تحريک جنسی صورت گرفته (بوسيله خيالبافی جنسی، تماشای فيلم و يا معاشرت با فردی که برايشان محرک است وغيره) و نحوه عملکرد بدن به اين صورت است که غده پروستات مايع منی را توليد می کند که می خواهد از بدن خارجش کند. اما وقتی جلوی اين فرايند گرفته می شود انقباض عضلات ناحيه تناسلی و جمع شدن مايع منی در پروستات، درد در يکی از اين مناطق و يا چندتا از آنها را همزمان ممکن است ايجاد کند.
3 - برای خانم ها يی که برای مدت ها به جنبه فرايند جنسی بدنشان بی توجه بوده اند ممکن است پس از ازدواج مشکل درد در هنگام دخول، تحريک نشدن و يا ارضا نشدن پيش بيايد.
4 - برای آقايان حالت انزال در خواب پيش می آيد که کاملا طبيعی است و هيچ خطری ندارد و نشانه سلامتی شما است. از لحاظ بهداشتی قضيه بهتر است بلافاصله پس از اينکه اين حالت رخ داد يا صبح که بيدار شديد ادرار کرده و آلت تناسليتان را با آب ولرم شستشو دهيد (در اسلام غسل جنابت توصيه شده).
همه افراد خويشتن داری نمی کنند و ممکن است خود ارضايی کنند. اين عمل در بين خانم ها کمتر شايع بوده اما امروزه بسیار رو به افزايش است.
دانلود فایل


تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران)

ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران), دانلود تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران), تحقیق در مورد ارتباط جنسی پیش از ازدواج (در گوشی های مشاور با دختران و پسران), تحقیق ارتباط جنسی پیش از ازد,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید