تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

تحقیق-طراحي-خط-توليد-كشمش-به-روش-مداوم

دانلود تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 68 

بخشی از این تحقیق :
مقدمه :
تاريخچه و ديرينگي انگور :
طبق روايتي كه بيشتر شبيه افسانه است مي گويند پس از طوفان نوح كشتي به سيسيل رسيد . حضرت نوح بزي را در زمين پر از گل و باطلاق رها كرد . اين حيوان شيطان با جست و خيزي كه داشت خود را به يك نبات وحشي رسانيد و از آن به مقدار زيادي خورد به طوريكه پس از برگشتن كاملاً مست بود.
انگور يكي از ميوه هاي تاريخي است كه از ديرباز مورد استفادة انسان قرار گرفته است . بطوريكه انگور پيش از پيدايش غلات و بطور وحشي و فراوان در جنگلها وجود داشته و قدمت آن را در حدود هفت هزار سال تخمين مي زنند و در كتب هنديها و چينيها از آن نامبرده شده و سي سال قبل از تولد مسيح به آنان آشنا بوده اند و اين ميوه اول به شكل نبات وحشي در آسيا مي روئيده است . 
بر طبق روايات موجود ، حضرت نوح (ع) نخستين كسي بود كه به پرورش انگور پرداخت و در دوران فنيقي ها و آشوري ها در مصر ، پرورش انگور وجود داشته و در دوران هامورابي پادشاه بابل در 1670 سال قبل از ميلاد ، تاكستانهاي فراواني در منطقه بين رودخانه هاي دجله و فرات وجود داشته و بر طبق نظرية مورخين بذر انگور از مناطق نامعلوم توسط شخصي بنام سايبولد به جنوب آرارات و شرق دجله (تقريباً منطقة آذربايجان و كردستان ) منتقل شده است.
عربها نيز در كشت و پرورش انگور سهم بسزايي دارند و ملت يهود شراب فراواني در آن موقع پيدا كرده بود. از قرار معلوم ملت يهود انگور را به يونان و بعداً به ايتاليا وارد كردند و سپس در كشورهاي اروپا و مخصوصاً فرانسه كشت آن معمول شده است. انگور با شرط رسيدگي كامل از تمام ميوه ها بيشتر ويتامين دارد و مخصوصاً داراي ويتامين آ ، ب، ث ، مي باشد . به علاوه داراي قند ـ آلبومين ـ چربي ـ تاتن ـ منگنز ـ كلرـ فسفر ـ كلسيم ـ منيزيم ـ سديم ـ آهن و پتاسيم مي باشد .
ارزش غذايي انگور و كشمش :
همانطوري كه اشاره شد انگور داراي ويتامين و املاح مي باشد . 
انگور بسيار قابل هضم بوده داراي غذائيت كامل است . انگور به بدن مواد معدني وارد مي كند و خنك كننده است، بعلاوه ملين بوده و براي مبتلايان به بيماري معده ، كليه ، كبد و رماتيسم بسيار مناسب است. همچنين براي رفع يبوست نافع مي باشد.
از زمان قديم به منافع اين ميوه آشنا بودند حتي از برگ آن نيز براي مداوا استفاده ميكردند.
دانلود فایل


تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم

طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, دانلود تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق در مورد طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق درباره طراحي خط توليد كشمش به روش مداوم, تحقیق راجع به طراحي خط توليد كشمش ,,,

کشاورزی و زراعت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید