تحقیق امادگي دفاعي

تحقیق امادگي دفاعي

تحقیق-امادگي-دفاعي

دانلود تحقیق امادگي دفاعي،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 11 

بخشی از این تحقیق :
آموزش و هدف هاي آن
آموزش عبارت است از ترتيب دادن محرک ها و انگيزه هايي که به دنبال خود، پاسخ هاي معيني را ايجاب مي کند. به اين معني که معلم محرک هايي را ايجاد مي کند و دانش آموز پاسخ هايي به اين محرک ها مي دهد. اما آيا مي توان گفت که فقط با پاسخ دانش آموز به پرسش هاي معلم، يادگيري صورت گرفته و هدف آموزشي تأمين شده است؟ امروزه در آموزش و پرورش نسبت به دانش آموز توجه خاصي مبذول مي شود. بيشترين تلاش روانشناسان و متخصصان تعليم و تربيت بر اين است، که دريابند يادگيري چه ويژگي هايي دارد، چگونه حاصل مي شود و چه شيوه ها و عملکردهايي در فرايند يادگيري تأثير بيشتري مي گذارند.به طور کلي در فرآيند يادگيري عوامل و عناصر زيادي دخالت دارند، که مهمترين آنها عبارتند از:
۱) آمادگي: يادگيرنده بايد از لحاظ جسماني، رواني، عاطفي و غيره از رشد کافي و لازم برخوردار باشد، تا بتواند به خوبي ياد بگيرد. اگر دانش آموز حتي بعضي از جنبه هاي آمادگي را کسب نکرده باشد، نه فقط پيشرفتي در يادگيري او حاصل نخواهد شد، بلکه يادگيري براي او خسته کننده و ملال آور نيز مي شود. البته در اين موارد ميان روانشناسان و علماي تعليم و تربيت اختلاف عقيده وجود دارد. برخي مانند «پياژه» معتقدند که قبل از آمادگي، تدريس مؤثرنخواهد بود. يعني تا وقتي که کودک به مرحله معيني از رشد و تکامل نرسيده باشد، معلم بايد از دادن آموزش به او خودداري کند. اما برخي ديگر مانند «برونر» معتقد است که نبايد منتظر شد تا آمادگي در دانش آموز ايجاد شود. زيرا آمادگي در حين فراگيري در او به وجود خواهد آمد.
دانلود فایل


تحقیق امادگي دفاعي

امادگي دفاعي, دانلود تحقیق امادگي دفاعي, تحقیق در مورد امادگي دفاعي, تحقیق امادگي دفاعي, تحقیق درباره امادگي دفاعي, تحقیق راجع به امادگي دفاعي, تحقیق آماده امادگي دفاعي, تحقیق در مورد امادگي دفاعي, پاورپوینت امادگي دفاعي, ورد , word , تحقیق با موضوع ,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید