تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها

تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها

تحقیق-شوري-آب-درياها-و-درياچه-ها

دانلود تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 6 

بخشی از این تحقیق :
شوري آب درياها و درياچه ها: 
زماني كه آب درياها به وجود آمدند، آب آنها تقريباً خالص بود، اما امروزه اگر يك ليتر آب دريا را بجوشانيد، حدود 35 گرم نمك هاي مختلف از آن بدست مي آوريد كه حدود 27 گرم آن نمك خوراكي است.
شوري آب درياچه ها بسيار متفاوت است. ممكن است آب برخي از درياچه هاي شيرين باشد و از آن براي آشاميدن استفاده كنند. برخي از درياچه ها هم آب شور يا بسيار شور دارند. هر ليتر آب درياچه ي اروميه نزديك به 300 گرم نمك دارد.
اطلاعات اولیه
10 هزار سال پیش همچنان که یخچالها از کانادا به سوی ایالات متحده پیشرفت می‌کرد چاله‌های بسیاری در زمین تراشیده می‌شد. بیشتر دریاچه‌های ایالتهای شمالی آمریکا هنگامی تشکیل شد که افزایش جهانی گرما یخچالها را آب کرد و به چاله‌های بزرگ ریخت. در آغاز در این دریاچه‌های تازه شکل گرفته، تنها جمعیتهای کوچکی از باکتریها و دیگر موجودات کوچک وجود داشت. 
افزایش مقدار مواد غیر آلی محلول در دریاچه ، امکان بوجود آمدن توسعه جمعیتهای اتوتروف را فرهم آورد. برخی از این جمعیتها را گیاهان آبزی تشکیل می‌دهند، اما بیشتر آنها آغازیان فتوسنتز کننده هستند که روی هم پلانکتون گیاهی خوانده می‌شوند. افزایش تدریجی اتوتروفها منجر به تولید جمعیتهای مصرف کننده شد که پلانکتون جانوری نام دارند و با گذشت زمان اکوسیستمهای دریایی امروزی شکل گرفتند. 
دانلود فایل


تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها

شوري آب درياها و درياچه ها, دانلود تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها, تحقیق در مورد شوري آب درياها و درياچه ها, تحقیق شوري آب درياها و درياچه ها, تحقیق درباره شوري آب درياها و درياچه ها, تحقیق راجع به شوري آب درياها و درياچه ها, تحقیق آماده شوري آب در,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید