تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی

تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی

تحقیق-آلبرت-انیشتین-و-موسیقی

دانلود تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 39 

بخشی از این تحقیق :
آلبرت اينشتين
آلبرت در شهر اولم آلمان، جايى نزديك به مرز فرانسه به دنيا آمد. وضعيت اولم در آن زمان با ۱۵۰۰ نفر جمعيت، از نظر كسب وكار كاملاً كساد بود. پدرش هرمان و عمويش ياكوب كه چيزهايى از مهندسى برق مى دانستند كارگاهى در مونيخ دست وپا كردند تا اوضاع بگذرد. در كودكى گوشه گير بود. با هيچ كس بازى نمى كرد، در پنج ، شش سالگى هنوز به سختى حرف مى زد، پدرش برايش يك قطب نما خريد. آلبرت به آن عقربه كوچكى كه هر كارى مى كرد سرجايش بود، علاقه مند شد. 
«هنوز به ياد مى آورمش. اين تجربه اثر عميقى بر من گذاشت، فكر كردم كه چيزى بسيار پنهانى بايد پس اين ماجرا باشد.» 
پدر و مادرش يهودى اما چندان مذهبى نبودند، با اين وجود چند رسم قديمى يهودى را حفظ كرده بودند. مثلاً هر هفته يك آدم فقير را براى ناهار دعوت مى كردند. كتاب هاى علمى عامه فهم را همين مهمان فقير برايشان مى آورد. 
مدرسه آزارش مى داد و معلم ها برايش مثل گروهبان بودند. عمويش به او هندسه اقليدسى ياد داد. پدرش خوشحال بود، چون حالا ديگر پسرش يك كارى انجام مى داد،  او كتاب مى خواند. 
چون تنها يهودى مدرسه بود، تورات را به عنوان تك درس مى خواند، خيلى به آن علاقه نشان مى داد اما وقتى كتاب هايى درباره فيزيك و نجوم و به خصوص كتاب «سنجش خرد ناب» كانت را خواند، تورات را كنار گذاشت. آن زمان ۱۲ساله بود. 
در پانزده سالگى پدرش ورشكست شد. خانواده اش به ميلان مهاجرت كردند و او را در مونيخ پيش اقوام گذاشتند تا ديپلمش را بگيرد. حوصله اش از مدرسه سر رفته بود. رفت و يك گواهى پزشكى گرفت كه «اعصابش ناراحت است و نمى تواند سركلاس برود.» اما مدير دبيرستان پيش دستى كرد: «آقاى اينشتين! حضور شما در كلاس باعث اختلال است و اثر سويى بر بقيه دانش آموزان دارد.» چمدانش را بست و براى تفريح به ايتاليا رفت. 
دانلود فایل


تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی

آلبرت انیشتین و موسیقی, دانلود تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق در مورد آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق درباره آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق راجع به آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق آماده آلبرت انیشتین و موسیقی, تحقیق در م,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید