تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌

تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌

تحقیق-غار-فراموش-شده-كرد-در-استان-قزوين‌

دانلود تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 12 

بخشی از این تحقیق :
گروه ايران زمين- حميد شفقي: غار قلعه‌كرد با وجود نهايت زيبايي كمتر مورد توجه غار نوردان حرفه اي قرار گرفته است. مسير رسيدن به اين غار شهر آبگرم است. اين شهر در نيمه راه همدان و در استان قزوين قرار گرفته است‌. در آبگرم ، بايد سواري دربست به مقصد ده قلعه كرد گرفت‌. سواري‌ها با ديدن كوله‌هايي بر پشت گردشگران، احساس مي‌كنند كه روز كاسبي آنها فرا رسيده است. سواري‌ها  تقاضاي 5000 تومان يا بيشتر مي‌كنند. ادامه مسير  جاده‌اي آسفالته در دشتي وسيع به سمت ده قلعه كرد است‌.
دهاتي مانند علي آباد ،  چنگوره ، حصار ارمني را كه رد كنيد ، رودخانه خررود كه در اين فصل آب كمي‌دارد در وسط دشت با پيچ و خم‌هاي زياد شبيه به ماري بزرگ مي‌گردد. راهنماهاي بومي مي‌گويند ده قلعه كرد در كيلومتر 40 اين جاده است. 70 درصد اهالي اين منطقه در تهران آهن فروشي مي‌كنند‌. 20 درصد زراعت و بقيه به قاچاق اسلحه و مواد مخدر مشغولند‌.
دهانه غار در ضلع جنوب غربي ده قرار دارد. تا آنجا تقريبا نيم ساعت راه است. دهانه غار نسبتا بزرگ است و در حدود 15 متر طول و 10 متر ارتفاع دارد. از دهانه غار به سمت داخل كمي راهرو باريك شده تا جايي كه مجبوريد به حالت خزيدن در اين راهرو حركت كنيد. بعد از حدود 20 متر راهرو عريض شده و به تالار چاه مي‌رسيد. در اين قسمت بايد  يك طنابچه را دور يك سنگ آهكي سوراخ شده بلوك كرد و كارگاه فرود زد. فرودي به ارتفاع 12 متر كه كاملا در فضا مي‌باشد.

دانلود فایل


تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌

غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌, دانلود تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌, تحقیق در مورد غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌, تحقیق غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌, تحقیق درباره غار فراموش شده كرد در استان قزوين‌, تحقیق راجع به غار فراموش,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید