تحقیق سوئيچ شبكه

تحقیق سوئيچ شبكه

تحقیق-سوئيچ-شبكه

دانلود تحقیق سوئيچ شبكه ،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 18 

بخشی از این تحقیق :
سوئيچ 
شبکه از مجموعه ای کامپيوتر ( گره ) که توسط يک محيط انتقال ( کابلی بدون کابل ) بيکديگر متصل می گردند ، تشکيل شده است. در شبکه از تجهيزات خاصی نظير هاب و روتر نيز استفاده می گردد. سوئيچ يکی از عناصر اصلی و مهم در شبکه های کامپيوتری است . با استفاده از سوئيچ ، چندين کاربرقادربه ارسال اطلاعات از طريق شبکه در يک لحظه خواهند بود. سرعت ارسال اطلاعات هر يک از کاربران بر سرعت دستيابی ساير کاربران شبکه تاثير نخواهد گذاشت . 
سوئيچ همانند روتر که امکان ارتباط بين چندين شبکه را فراهم می نمايد ، امکان ارتباط گره های متفاوت ( معمولا" کامپيوتر ) يک شبکه را مستقيما" با يکديگر فراهم می نمايد. شبکه ها و سوئيچ ها دارای انواع متفاوتی می باشند.. 
سوئيچ هائی که برای هر يک از اتصالات موجود در يک شبکه داخلی استفاده می گردند ، سوئيچ های LAN ناميده می شوند. اين نوع سوئيچ ها مجموعه ای از ارتباطات شبکه را بين صرفا" دو دستگاه که قصد ارتباط با يکديگر را دارند ، در زمان مورد نظر ايجاد می نمايد. 
مبانی شبکه 
عناصر اصلی در يک شبکه کامپيوتری بشرح زير می باشند: 
شبکه . شبکه شامل مجموعه ای از کامپيوترهای متصل شده (با يک روش خاص )، بمنظور تبادل اطلاعات است . 
دانلود فایل


تحقیق سوئيچ شبكه

سوئيچ شبكه, دانلود تحقیق سوئيچ شبكه, تحقیق در مورد سوئيچ شبكه, تحقیق سوئيچ شبكه, تحقیق درباره سوئيچ شبكه, تحقیق راجع به سوئيچ شبكه, تحقیق آماده سوئيچ شبكه, تحقیق در مورد سوئيچ شبكه, پاورپوینت سوئيچ شبكه, ورد , word , تحقیق با موضوع سوئيچ شبكه, pdf

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید