تحقیق شبکه های پرسرعت

تحقیق شبکه های پرسرعت

تحقیق-شبکه-های-پرسرعت

دانلود تحقیق شبکه های پرسرعت،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 87

بخشی از این تحقیق :
شبکه های پرسرعت
خلاصه اجرایی
خلاصه وضعيت (سابقه)
شبكه اینترنت در طول عمر بيست و پنج ساه خود همواره به نحوي پيشرفت نموده است. كه بتواند نيازهاي روزافزون شبكه‏هاي Jpocket switched شبكه هايي كه در آنها ابتدا پيام اوليه به قسمتهاي كوچكتري تقسيم شده آنگاه اين قطعات كوچك در به مقصد به يكديگر پيوسته و پيام  نهايي را تشكيل مي دهند.م.[ اين شبكه به دليل دارا بودن هزينه هاي اندك و معدود و قابليت اطمينان بالا و سهولت تعمير و نگهداري و همچنين نصب به نحوي چشمگير گسترده شده و بخش بزرگي از شبكه جهاني اترنت و ترافيك وابسته به شبكه‏هاي اترنت ختم مي گردد. از سوي ديگر به دليل رشد روز افزون ميزان سرعت شبكه‏هاي كامپيوتري، شبكه اترنت نيز همگام با افزايش سرعت رشد يافته و درجهت همسويي با اين رشد سرعت پيشرفت نموده است.
شبكه هاي استاندارد يك گيگابيتي اترنت هم اكنون به بوته فراموشي سپرده شده اند و اصولاً شبكه هاي كوچك فعلي اترنت در سطح وسيعتر و در محدوده ميان ابر شهرها گسترش يافته و مورد استفاده قرار مي گيرند و در نهايت اينكه شبكه‏هاي سريع 10 گيگابيتي در حال تكامل مي‏باشند. اين رشد روز افزون نه تنها به دليل افزايش ترافيك ارتباطات بلكه به دليل افزايش وسايل و تشكيلاتي با پهنه باند وسيع دربازار مصرف بوجود آمده است.

دانلود فایل


تحقیق شبکه های پرسرعت

شبکه های پرسرعت, دانلود تحقیق شبکه های پرسرعت, تحقیق در مورد شبکه های پرسرعت, تحقیق شبکه های پرسرعت, تحقیق درباره شبکه های پرسرعت, تحقیق راجع به شبکه های پرسرعت, تحقیق آماده شبکه های پرسرعت, تحقیق در مورد شبکه های پرسرعت, پاورپوینت شبکه های پرسرعت, و,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید