تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸.۰ تولید شرکت PowerQuest

تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸.۰ تولید شرکت PowerQuest

تحقیق-نرم-افزار-partitionmagic-۸-۰-تولید-شرکت-powerquest

دانلود تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸.۰ تولید شرکت PowerQuest،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 10 

بخشی از این تحقیق :
یکی از قدرتمند ترین و مطمئن ترین نرم افزارها و بهترین آنها برای پارتیشن بندی هارد دیسک می باشد. با این نرم افزار شما به راحتی می توانید حتی با وجود داشتن اطلاعات بر روی هارد دیسک و بدون از بین رفتن اطلاعات اقدام به ایجاد تغییرات در پارتیشن بندی هارد دیسک یا هارد دیسکهای کامپیوترخود از قبیل موارد زیر نمایید . 
▪ create, یا ساختن پارتیشن 
▪ delete, یا پاک کردن یک پارتیشن 
▪ merge, یا به هم چسباندن دو پارتیشن و یکی نمودن آنها 
▪ Resize, یا اضافه یا کم نمودن ظرفیت پارتیشن 
▪ Split, یا دو تیکه نمودن پارتیشن 
convert file systems of partitions یا تبدیل سیستم فایل یا Fat یک پارتیشن به یک سیستم فایل یا « فت » دیگر . بعلاوه با ایجاد پارتیشنهای مختلف می تواند هارد دیسک شما را برای نصب سیستم های عامل مختلف آماده سازد تا شما بتوانید کامپیوتر خود را مولتی اوپراتینگ سیستم کنید .
این نرم افزار با ایجاد یک منوی PQBoot for Windows به شما کمک می کند تا بتوانید از داخل ویندوزتان به یک سیستم عامل دیگر که بر روی یک پارتیشن دیگر نصب شده است Restart کنید ! و . . . 
قبل از پرداختن به این نرم افزار و آشنایی با آن لازم است اندکی با ساختار هارد دیسک ها آشنا شوید . 
هارد دیسک یا هارددرایو از اصلی ترین و سریعترین راههای ذخیره سازی و دسترسی به اطلاعات و داده ها می باشد . امروزه همه کامپیوترها دارای درایو هارد برای ذخیره سازی اطلاعات و یا نصب سیستم های عامل می باشند . 
هارد دیسک از چند بخش عمده ی ؛ صفحه های دیسک ، هد و بازوی نگهدارنده ی آن ، شاسی یا پایه و قاب اصلی ، چرخاننده هد ، کنترلر هارد و موتور چرخاننده هارد دیسک . به طور کلی نوشتن و یا خواندن اطلاعات با کمک و همکاری این مجموعه امکان پذیر می باشد ، ولی محل اصلی ذخیره سازی اطلاعات همان صفحات دایره ای شکل می باشند که برروی هم و با اندکی فاصله چیده شده اند . این صفحه ها توسط موتور چرخاننده هارد دیسک با سرعت زیاد ( ۵۴۰۰ یا ۷۲۰۰ دور در دقیقه RPM ) می چرخند و امکان دستیابی به اطلاعات در نقاط مختلف صفحه را به کمک کنترلر هدها به نوکهای خواننده یا نویسنده اطلاعات می دهند . هر یک از صفحات هارد شامل مؤلفه های زیر می باشد : تراک ها که عبارت است از یک دایره نازک کامل بر روی هر صفحه ، سکتورها که به بخش کوچکی از تراک می گویند و سیلندرها که به مجموعه تراکهای هم قطر برروی هر صفحه می گویند . با توجه به اینکه برای خواندن اطلاعات از روی دیسک که در حقیقت بر روی سکتورها نوشته شده است و هر سکتور در داخل تراکها قرار دارد و هارد دیسک باید یک یا چند دور کامل بزند و از طرفی در صورتی که اطلاعات بر روی هارد به صورت پراکنده وجود داشته باشد ( که در اغلب موارد به دلیل دفراگ نشدن هارد چنین است ) نیاز است
دانلود فایل


تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸.۰ تولید شرکت PowerQuest

نرم افزار PartitionMagic ۸,۰ تولید شرکت PowerQuest, دانلود تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸,۰ تولید شرکت PowerQuest, تحقیق در مورد نرم افزار PartitionMagic ۸,۰ تولید شرکت PowerQuest, تحقیق نرم افزار PartitionMagic ۸,۰ تولید شرکت PowerQuest, تحقیق درب,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید