تحقیق مادربرد

تحقیق مادربرد

تحقیق-مادربرد

دانلود تحقیق مادربرد،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 43 

بخشی از این تحقیق :
منبع تغذيه 
منبع تغذيه pc : همان طور كه از نام آن پيدا است منبع تغذيه نيروي الكتريكي را براي دستگاه هاي داخل رايانه تامين مي كند . تبديل گر (Trans former ) ممكن است نام مناسب تري باشد زيرا منبع تغذيه در واقع جريان AC را به DC  تبديل مي كند و ولتاژ 120  يا 220  ولت AC برق شهر را به 12.5  ولت DC  تقليل  مي دهد . به عنوان يك قاعده عملي ، بايد بدانيد كه هر چه كامپيوتر شما جديدتر باشد و يا وسايل جانبي بيشتري به آن متصل باشد تواني كه منبع تغذيه كامپيوتر بايد مهيا سازد بيشتر مي شود . 
توان مورد نياز و اجزاي مختلف كامپيوتر به صورت زير است :
مادربرد : 20 تا 40 وات 
انواع فلاپي درايو : هر كدام 5 وات 
CD- ROM درايو : 25 وات 
انواع هارد ديسك : هر كدام 10 وات 
حافظه : 5 وات ( به ازاي هر واحد حافظه )
كارتهاي توسعه : هر كدام 5 وات 
مجموع توان مصرفي يك سيستم پنتيوم معمولي : 210 وات 
Mother Board
مادربرد ، بزرگترين برد مداري است كه در داخل كامپيوتر قرار گرفته و مادربرد يك برد مداري است كه ساير بردهاي ديگر ،  كنترل كننده ها ، كابلها و سيمها به آن متصل مي شوند . همان گونه كه از نام آن نيز پيداست ‹‹ مادر ›› برد مسئول اداره ترافيك درون سيستم است . هر چيزي ، نهايتا به مادربرد  وصل مي شود و در اكثر موارد ، همه چيز بايد با مادربرد ارتباط برقرار كند تا بتواند به عنوان بخشي از كامپيوتر به طور موفقيت آميز كار كند . در واقع مادربرد مسئوليت اداره ورودي و خروجي به ( يااز ) كامپيوتر را به عهده دارد و مسيرهايي را كه از طريق آنها عناصر داده اي بين اجزاي مختلف كامپيوتر جريان مي يابند كنترل مي كند . به طور خلاصه مادربرد همه چيز را كنترل مي كند از سيگنالهاي ارسال شده از صفحه كليد ( كه از فشردن كليدها حاصل مي شود ) گرفته تا ارسال اين سيگنالها به پردازنده ، دريافت نتايج حاصل از پردازش آنها و ارسال آنها به يك رابط ويديو و يا ( اغلب ) ارسال مستقيم آنها به مانيتور در يك مادربرد چه چيزهايي وجود  دارد ؟ 
دانلود فایل


تحقیق مادربرد

مادربرد, دانلود تحقیق مادربرد, تحقیق در مورد مادربرد, تحقیق مادربرد, تحقیق درباره مادربرد, تحقیق راجع به مادربرد, تحقیق آماده مادربرد, تحقیق در مورد مادربرد, پاورپوینت مادربرد, ورد , word , تحقیق با موضوع مادربرد, pdf

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید