تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري

تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري

تحقیق-كاربرد-كامپيوتر-در-نقشه-كشي-معماري

دانلود تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 24

بخشی از این تحقیق :
 مقدمه 
تاريخ بشريت ، حاكي از تلاش بي وقفه آدمي براي تسلط و بهره وري از مادر طبيعت بوده است . وي با اتكا به قدرتهاي خداداداي ، عقل ، خرد و خلاقيت همچنين دستاني ماهر همواره تلاش نموده است تا طبيعت سركش و قدرتمند را مهار نمايد و براي تداوم بقاي خويش مورد بهره برداري قرار دهد . او ساليان درازي را در غارها و با حداقل امكانات و ابزار گذراند . ضروريات و الزمات محيطي ، جمعي و فردي كم كم او را به كشف رموز و قوانين حاكم بر طبيعت وادار نمود . 
او تلاش نمود تا با دستيابي به بهترين و كارآمدترين ابزارها ، آمال و آرزوها و تمنيات مادي و معنوي خود را تحقق بخشد . 
آشنايي با ابزار معماري 
معماري نيز همچون ديگر شاخه هاي علوم و حرف بشري ، اهداف و وظايفي را برعهده گرفته است و بدين منظور ، از مجموعه اي از علوم ، فنون ، روشها و ابزار و امكاناتي  براي دست يابي به آن بهره مي جويد . تا چندي پيش معماران براي تهيه نقشه ها و طرحهاي خود از قلم ، راپيد ، كاغذ كالك و نظاير آن استفاده مي كردند ، ولي امروزه اين ابزارها جاي خود را به رايانه ها و برنامه هاي رايانه اي سپرده اند .
دانلود فایل


تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري

كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري, دانلود تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري, تحقیق در مورد كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري, تحقیق كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري, تحقیق درباره كاربرد كامپيوتر در نقشه كشي معماري, تحقیق راجع به كاربرد كام,,,

گوناگون

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید