تحقیق طريقه کار با ماکرو

تحقیق طريقه کار با ماکرو

تحقیق-طريقه-کار-با-ماکرو

دانلود تحقیق طريقه کار با ماکرو،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 13

بخشی از این تحقیق :
ماکرو چیست؟
همان طور که با اکسل کار می کنید، شاید متوجه شوید که تعدادی از عملیات و فرمانها را مکرار استفاده می کنید. برای مثال، در هر نوبت که یک کار برگ را ایجاد می کنید، شاید سریعا یک سری از عناوین را در سراسر یک ردیف وارد می کنید یا تعدادی از ارقام را به سبک ارزی قالب بندی می نمایید.
اگر چه می توان کارهای تکراری را با استفاده از نوار ابزار به صورت بهینه انجام داد شاید ایجاد ماکرو برای انجام عملیات و فرمانهای تکراری برایتان ساده تر باشد. ماکرو را در یک کاربرگ ماکرو ضبط می کنید، یک کاربرگ بخصوص اکسل که بسیار شبیه به کاربرگ معمولی می باشد. باید کاربرگ ماکرو جهت نوشتن ماکروها بر روی فایل باز باشد.
ماکرو از سه بخش تشکیل می شود:
نام ماکرو
کلید میانبر ماکرو
مراحل ماکرو
به وسیله نام ماکرو آن را سازماندهی و اجرا می کنید. برای مثال، ماکروی ایجاد شده جهت تغییر فونت داده ها در کابرگ می تواند نام font_change داشته باشد.
کلید میانبر ماکرو یک کلید ترکیبی اختیار است که می توانید از آن جهت اجرا ماکرو استفاده کنید. برای مثال می توانید کلیدهای ترکیبی ctrl+shift+F  را جهت اجرا نمودن font_change به این ماکرو تخصیص دهید.
مراحل ماکرو فرمانهای زبان برنامه نویسی Visual Basic می باشند که با اجرای آنها ماکرو اجرا می شود. این مراحل یک لیست از دستورات می باشند که اکسل آنها را به ترتیب اجرا می کند، شروع کار از اولین خط و پایان کار در آخرین خط دستورات می باشد. توجه داشته باشید که دستورات در ماکرو باید با یک نقطه شروع شوند. علامت مساوی پس از دستور قرار می گیرد. با فراموش نمودن نقطه در آغاز خط و علامت مساوی بعد از دستور، اکسل به طور کلی دستور را نادیده می گیرد.
دانلود فایل


تحقیق طريقه کار با ماکرو

طريقه کار با ماکرو, دانلود تحقیق طريقه کار با ماکرو, تحقیق در مورد طريقه کار با ماکرو, تحقیق طريقه کار با ماکرو, تحقیق درباره طريقه کار با ماکرو, تحقیق راجع به طريقه کار با ماکرو, تحقیق آماده طريقه کار با ماکرو, تحقیق در مورد طريقه کار با ماکرو, پاور,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید