تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh

تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh

تحقیق-اتصال-مکینتاش-connecting-your-macintosh

دانلود تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 25 

بخشی از این تحقیق :
اتصال به Macintosh خودتان – به دلیل اینکه  Apple از طریق Air  port و تکنولوژی نهایی Air Port برای مدت زیادی WI-FI را حمایت کرده است ، اتصال به یک نقطه ورودی ، همیشه فرآیند مستقیمی در تمام انواع اخیر Mac os خواهد بود .
توجه – خوشبختانه اغلب Air port ها ، وقتی که شما Mac خود را خریداری می نمایید از قبل نصب گردیده شده است . اگر شما یکی را بعد از دادن اطلاعات نصب می کنید از دستورالعمل که با کارت آماده است پیروی نمایید و با دقت درون Mac خودتان کار نمایید . 
اتصال ساده – اگر شما می خواهید یک شبکه WI-FI باز را که نه تبدیل اطلاعات به کد و نه سیستم امنیتی Air Port را دارا است ، مورد استفاده قرار دهید می توانید بدون هیچ گونه عجله و دلواپسی متصل شوید . در حقیقت Mac os ممکن است به تازگی و بطور اتوماتیک به شبکه متصل شده باشد اگر می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید نیازی به دنبال کردن هیچ اقدام اضافی نخواهید داشت مبادرت به ارتباط متوسط و میانی نمایید اگر این انتخاب ها با شسکت مواجه شد یا اگر شیکه ای که شما قصد اتصال به آن را دارید بسته است و یا از طریق دسترسی به اطلاعات کد شده ورودی Apple و Wep یا Wpa می باشد . 
9.X یا Mac os 8.6 برای ایجاد یک اتصال ساده با نوار کنترلی Apple اقدام زیر را انجام بدهید :
1- شبکه خودتان را از منوی Air port انتخاب نمایید . ( شکل 1/8 ) 
2- اگر کار ادامه پیدا نماید رمز عبور Air port خود را وارد نمایید . در غیر این صورت برای ایجاد اتصال ساده کاربرد Air port زیر را انجام دهید :
1- فضای کاربردی Air port را باز نمایید معمولاٌ در یک پشتیبان یا Folder مربوط به Air port یا یک Folder کار بردی یا پشتیبان AppleExtras خواهد بود .
2- روی تنظیمات طولی مثلثی شکل برای نشان دادن کنترل های اضافی کلید نمایید .
3- شبکه مطلوب را از منوی شبکه Popup انتخاب نمایید و اگر از شما در خواست گردید رمز عبور Air Port خود را وارد نمایید . ( شکل 2/8 ) .
نکته 
اگر شما در حال حاضر از نوار کنترل استفاده نمی کنید اما بطور منظم از فضای کاربردی air port استفاده می کنید از چرخیدن و روشن بودن نوار کنترل مطمئن شوید که در قالب کنترل نوار کنترل روشن و فعال می باشد . چرا که این کار سوئیچ کردن بین شبکه های Air port را به طور قابل ملاحظه ای آسانتر می سازد .
Mac Osx 
1-از منوی Air port در منوی Bar ، شبکه مورد نظر خودتان را نتخاب نمایید .
2-اگر رمز عبور از شما خواسته شده است ، رمز عبور Air Port خودتان را وارد نمائید . چک کنید تا رمز عبور شنما در سیستم امنیتی زنجیره اطلاعات شما ذخیره شده باشد . بنابراین نیازی ندارید و مجبور نیستید برای دوباره وارد شده رمز عبور را وارد نمایید .
دانلود فایل


تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh

اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh, دانلود تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh, تحقیق در مورد اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh, تحقیق اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh, تحقیق درباره اتصال مکینتاش Connecting Your Macintosh,,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید