تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList

تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList

تحقیق-خواندن-داده-ها-به-فرمت-xml-و-نمایش-آنها-بوسیله-datalist

دانلود تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList،
فرمت فایل : Word قابل ویرایش.
تعداد صفحه: 17 

بخشی از این تحقیق :
خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList
‫XML امروزه بعنوان یکی از کاربردی ترین روشهای حفظ و انتقال داده ها به شمار می رود. 
 فرمت ساده آن، متنی بودن و همخوان بودن با سایر استانداردها، نرم افزارهای کاربردی امروزی و آینده را بیش از پیش به سوی خود سوق می دهد. در دنیای برنامه های تحت وب XML بعنوان یکی از روان ترین و ساده ترین روشها برای حفظ اطلاعات و یا انتقال اطلاعات ( WebSrvices ) به کار می رود. امروزه اکثر سایتهای اینترنتی بویژه آنها که برپایه NET. بنا شده اند، برای آن دسته از داده های دینامیکی خود که رکوردهای نه چندان زیادی را شامل می شوند از XML استفاده می کنند.
XML یک سیستم ذخیره اطلاعات است که می توان در زمینه های مختلف تعمیمش داد. شما فقط سعی کنید مکانیزم کاری و کاربرد XML رو درک کنید. درک مطالب و مباحث کمک زیادی به شما در برنامه نویسی میکند پس مثالهای موجود در مقاله را با دقت بخوانید.
ایجاد یک پایگاه داده بویسله XML
XML  امروزه بعنوان یکی از کاربردی ترین روشهای حفظ و انتقال داده ها به شمار می رود. فرمت ساده آن، متنی بودن و همخوان بودن با سایر استانداردها، نرم افزارهای کاربردی امروزی و آینده را بیش از پیش به سوی  خود سوق می دهد. در دنیای برنامه های تحت وب XML  بعنوان یکی از روان ترین و ساده ترین روشها برای حفظ اطلاعات و یا انتقال اطلاعات ( WebSrvices )  بکار می رود. امروزه اکثر سایتهای اینترنتی بویژه آنها که برپایه NET.  بنا شده اند، برای آندسته از داده های دینامیکی خود که رکوردهای نه چندان زیادی را شامل می شوند از  XML  استفاده می کنند.
به XML به عنوان یک پلیگاه داده نیز می توان نگریست. در یک فایل XML  بمانند سایر پایگاههای داده نظیر SQL Server ، Access و ... می توان براحتی بر روی رکوردهای خاص Query  گرفت و یا داده های موجود را اصلاح کرد.
در این مقاله سعی بر آن است تا استفاده از XML  بعنوان پایگاه داده بصورت بسیار ساده ای مورد بحث قرار گیرد. بعنوان مثال فرض می کنیم که می خواهیم اطلاعات کتابهای مختلف را در یک صفحه aspx  نمایش دهیم. برای این منظور در ابتدا به Database  مربوط به اطلاعات کتابها نیاز
دانلود فایل


تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList

خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList, دانلود تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList, تحقیق در مورد خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله DataList, تحقیق خواندن داده ها به فرمت XML و نمایش آنها بوسیله,,,

کامپیوتر و IT

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید