تحقیق در مورد تحقيق دربارة اجزائ ماشين

تحقیق در مورد تحقيق دربارة اجزائ ماشين

تحقیق-در-مورد-تحقيق-دربارة-اجزائ-ماشين

قسمتی از متن:

تحليلي بر آزمونهاي مجموعه بوستر
استاندارد  KES  D – C  65

 پنج دسته كلي (1- عملكردي ،2- سختي و قدرت ، 3- دوام ، 4- مقاومت جوي ، 5- صدا ) آزمونهاي بوستر را تشكيل مي دهند . در اين پروژه به آزمونهاي عملكردي خواهيم پرداخت و سعي خواهيم نمود زير آزمايشهاي اين گروه را تا حد امكان تشريح نموده و هدف از انجام هر يك را به اختصار توضيح دهيم . قبل از وارد شدن به مبحث فوق ابتدا اصطلاحاتي را كه در متون استاندارد مورد استفاده قرار گرفته است را عنوان مي كنيم :
ميله فشار (Pushrod)  : ميله خروجي بوستر است كه وظيفه انتقال نيرو به پمپ ترمز را دارد .
ميله ترمز (Operatingrod) : ميله ورودي بوستر كه به پدال ترمز متصل است و وظيفه انتقال نيرو به بوستر را دارد .
پيشروي مؤثر (Effective   stroke) : ميزان پيشروي ميله فشار كه حداقل              مي بايست به اندازه حداكثر پيشروي پيستونهاي پمپ ترمز براي رسيدن به حداكثر فشار خروجي باشد.
نيروي نهايي عملكرد (Full  loadworking point) : نقطه اي است كه بيشترين نيروي خروجي به واسطه عملكرد بوستر به دست مي آيد . از اين نقطه به بعد عملاً نقش بوستر حذف شده و نسبت تغييرات نيروي خروجي به تغييرات نيروي ورودي تقريباً برابر يك خواهد بود . اين نقطه را Vacum Run – Outpoint  نيز مي گويند . زيرا خلاء از بوستر كاملاً خارج شده است .

دانلود فایل


تحقیق در مورد تحقيق دربارة اجزائ ماشين

مقاله در مورد تحقيق دربارة اجزائ ماشين,تحقيق درباره تحقيق دربارة اجزائ ماشين,پاورپوينت تحقيق دربارة اجزائ ماشين,پروژه تحقيق دربارة اجزائ ماشين

مکانیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید