مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات

مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-در-خصوص-تعاریف-و-تاريخچه‌ی-تبليغات

دانلود فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و مدل های تاريخچه‌ي تبليغات در 36 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


فهرست مطالب:
2-1-1 تعريف تبليغات
2-1-2 سابقه‌ي تبليغات تجاري در جهان
1) علائم تجاري
2) جارچيان
3) نشان‌ها و تبليغ روي ديوارها
پيدايش راديو و تلویزیون
2-1-3 تاريخچه‌ي تبليغات در ايران
2-1-4 اهداف تبليغات
تبليغات ترغيبي
تبليغات يادآوري كننده
2-1-5 عناصر موجود در پيام تبليغاتي
2-1- 6 فنون تبليغات
2-1-7 الگوهاي تبليغ
2-1-8 انواع تبليغات
الف) تبليغات مستقيم
ب) تبليغات غيرمستقيم
انواع تبليغات بر مبناي بازار هدف
الف) تبليغات مصرف كننده
ب) تبليغات شركتي
تبليغات بالاي خطی
تبليغات پايين خطی
2-1-9 انواع جاذبه‌هاي تبليغ
جاذبه منطقي
جاذبه‌ي احساسي
جاذبه‌ي خنده و طنز
جاذبه‌ي ترس
جاذبه نوستالوژي
جاذبه‌ي اخلاقي
جاذبه‌هاي جنسي
2-1-10 تكنيك‌هاي اجرايي تبليغات بازرگاني
2-1-11 شگردهاي جلب مخاطب مورد استفاده در تبليغ بازرگاني
2-1-12 نقش تصوير در تبليغ
2-15 بیشینه تحقیق    
منابع


دانلود فایل


مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش در خصوص تعاریف و تاريخچه‌ی تبليغات ,ادبیات نظری تحقیق کتاب تاریخچه تبلیغات,فصل دوم پایان نامه تاریخچه تبلیغات تجاری,مقاله تاریخچه تبلیغات,تبلیغات چیست pdf,مبانی نظری تاریخچه تبلیغات تلویزیونی در ایران,مثال برای

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید