تحقیق در مورد الگوي ترافيك در آزادراهها

تحقیق در مورد الگوي ترافيك در آزادراهها

تحقیق-در-مورد-الگوي-ترافيك-در-آزادراهها

قسمتی از متن:

در نمونه هاي معين، تئوري هيدروديناميك ترافيك چگالي را در  صفوف آزادراهها پيش بيني مي كند كه در دم بالاترين مقدار را دارد و به تدريج كاهش مي يابد تا به كمترين مقدار خود درست در بالا دست دهانه (گلوگاه) مي رسد. در شكل 1 اين مساله توضيح داده شده است. قسمت بالايي شكل امتدادي فرضي از يك آزاد راه را نشان مي دهد كه در بالا دست گلوگاه تعدادي تقاطع واقع شده اند.
در اين شكل گلوگاه به علت قيد زمين نشان داده شده است كه مي تواند دلايل ديگري هم داشته باشد. ترافيك در بخشهاي متشابه (فواصل بين تقاطع ها) بوسيله نموداري مشابه آنچه كه در بخش پائيني شكل ترسيم شده است شرح داده شده است. ظرفيت qmax، ماكزيمم جرياني است كه مي تواند در هر بخش بدون در نظر گرفتن تاثير خطوطي كه از پايين دست مي آيند برقرار باشد. اگر در هر صورت، صفي در پائين درست شكل گيرد و به عقب انتقال پيدا كند، جريان در همه بخشها تحت فشار قرار مي گيرد و مقادير كمتري نسبت به qmax بدست مي دهد.

دانلود فایل


تحقیق در مورد الگوي ترافيك در آزادراهها

مقاله در مورد الگوي ترافيك در آزادراهها,تحقيق درباره الگوي ترافيك در آزادراهها,پاورپوينت الگوي ترافيك در آزادراهها,پروژه الگوي ترافيك در آزادراهها

محیط زیست

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید