مبانی نظری تحقیق و سوابق پیشینه تحقیق دیدگاه های رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان

مبانی نظری تحقیق و سوابق پیشینه تحقیق دیدگاه های رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان

مبانی-نظری-تحقیق-و-سوابق-پیشینه-تحقیق-دیدگاه-های-رضایت-شغلی-کارکنان-و-رضایت-مشتریان

دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق پیشینه تحقیق دیدگاه های رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


فهرست مطالب:
2-1) رضایت مشتری   
2-1-1) تعاريف رضايت مشتري   
2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني   
2-1-3) مزاياي رضايت مشتري   
2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری   
2-2)اهمیت رضایت مشتری   
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری   
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری   
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی   
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا   
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا   
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس   
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی   
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ   
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری   
2-2) تعهد درک شده کارکنان   
2-2-1) تعاریف تعهد   
2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی   
2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی   
2-3) رضایت شغلی   
2-3-1) مفهوم رضایت از شغل   
2-3-2) تعاریف رضایت شغلی   
2-3-3) رضایت و انگیزش   
2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان   
2-3-5) رابطه مدیر با کارمند   
2-3-6) امنیت شغلی   
2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد   
2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری   
2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی   
2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا   
2-4-3) شرایط مناسب کاری   
2-4-4) همکاران مساعد   
2-4-5) تناسب شغل بافرد   
2-4-1)تعریف واژه تعارض   
2-4-1-1) تعارض نقش   
2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض   
2-4-2-1) دیدگاه سنتی   
2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض   
2-4-2-2) دیدگاه تعامل   
4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر   
4-2-4) فرایند تعارض   
2-5) ابهام نقش   
2-6-1) پژوهش های داخلی   
2-6-2)) پژوهشهای خارجی   
منابع


اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.

دانلود فایل


مبانی نظری تحقیق و سوابق پیشینه تحقیق دیدگاه های رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان

مبانی نظری تعاریف رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,پایان نامه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان, پیشینه پژوهش ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,پروپوزال نظریه های رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,دانلود تحقیق نظری رضایت شغلی کارکنان و

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید