مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف بازاریابی رابطه‌مند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف بازاریابی رابطه‌مند

مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-مفاهیم-و-تعاریف-بازاریابی-رابطه‌مند

دانلود فصل دوم مروری بر مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف بازاریابی رابطه‌مند در 56 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


فهرست مطالب:
2-1. مقدمه   
2-2. کلیات RM   
2-2-1. تاریخچه و تعاریف RM    
2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطه‌مند   
2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطه‌مند   
2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده   
2-3. استراتژی های بازاریابی رابطه‌مند   
2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطه‌مند   
2-4-1. اعتماد   
2-4-2. تعهد   
2-4-3. ارتباطات   
2-4-4. حل تعارض   
2-4-5. شایستگی   
2-5. مدل های بازاریابی رابطه‌مند   
2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطه‌مند   
2-5-2. مدل بازاریابی رابطه‌مند بیتی و همکاران   
2-5-3. مدل مورگان و هانت   
2-6. بانک ها و بازاریابی رابطه‌مند   
2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای   
2-6-2. فرآیند دو مرحله ای عرضه خدمات   
2-7. ارز ش چرخه عمر مشتری (CLV)   
2-8. استراتژی ها برای کاربرد CLV    
2-9. بکارگیری CLV در صنعت بانکداری   
2-10. روش های متداول محاسبه CLV    
2-11. مؤلفه های CLV    
2-11-1. وفاداری   
2-11-2. تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)   
2-11-3. مراجعه مجدد (نیات رفتاری)   
2-11-4. میزان استفاده از خدمات   
2-12. پیشینه تحقیق   
2-12-1. بازاریابی رابطه‌مند (RM)   
2-12-2. ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)  
2-12-3.  RM و CLV   
پیشینه پژوهش
منابع


اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.

دانلود فایل


مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف بازاریابی رابطه‌مند

مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه‌مند,دانلود مبانی نظری مدل های بازاریابی رابطه‌مند,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد بازاریابی رابطه‌مند,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های بازاریابی رابطه‌مند,دانلود چارچوب نظری بازاریابی رابطه‌مند

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید