دینا فایل / مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی
دانلود فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد تعاریف و تاریخجه رهبری معنوی در 40 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
قسمتی از متن:
مفاهیم و تعاریف معنویت در رهبری معنوی
سازمانهای عصر حاضر در محیطی فعالیت میکنند که پیچیده و متغیر میباشد. جهانی سازی فزآینده، فعالیتهای اقتصادی و رشد روزافزون تکنولوژی از عوامل شتابان و هدایت کننده این تغییرات بوده است. بنابراین سازمانهای کنونی باید در یک محیط اقتصادی مبتنی بر اقتصاد جهانی که به طور مستمر با دانش و اطلاعات جدید در ارتباط است فعالیت کنند. این تحولات، سازمان هایی را خواستارند که فعال و پویا باشند. برای مواجه با تغییرات روزافزون محیط بیرونی و چالشهای آن، سازمانهای کنونی باید فضای کاریای را بوجود آورند که به آنان در جذب، نگهداری، ارتقا و انگیزش یک تیم از کارکنان ماهر یاری کند. ایجاد محیط کاریای که احساس معنا و رقابت را در کارکنان بوجود آورد یک الزام و ضرورت استراتژیک برای هزاره سوم میباشد (Whitting ton, 2006).
همه این موارد نیازمند یک تحول سازمانی است که هم موجب رشد و اثربخشی سازمانی گردد و هم رفاه کارمندان را مورد توجه قرار دهد (French & bell & zawachi, 2000).
نیاز به معنویت همانند تمامی نیازهایی که انسان داراست، یکی از نیازهای عمده میباشد. فرد تمام این نیازها را با خود به محیط کار میآورد. ریشه ارتباط معنویت و رهبری شناخت این مساله است که همگی ما دارای یک صدای درونی هستیم که منبع نهایی در حل مشکلات فردی و کاری و رویارویی با بحرانهای امروزی میباشد. (Fry & Melane, 2008).
اصطلاح معنویت در زمینههای گوناگونی به کار میرود، به همین دلیل تعریف جامع آن مشکل است. در حقیقت نویسندگان از زوایای گوناگون به این مقوله توجه کردهاند و تعاریف مختلفی برای آن ارائه دادند. به گونهای که توافق اندکی بر روی تعریف این موضوع وجود دارد (Fry, 2003).
معنویت سبکی از زندگی است که چیزهایی را که امکان دارد معنوی نامیده شود، شناسایی میکند. مذهب سبکی ویژه از به کارگیری معنویت است که معمولا نیازمند یک وابستگی نهادی است. معنویت نیازمند رابطه نهادی نیست. معنویت در ماورای ما قرار دارد. شخص معنوی تمایل بسیاری به عمیق شدن و احترام به دیگران دارد. همچنین کسی که معنوی است با احترام و گشودگی بسیار به افراد پاسخ میدهد. معنویت در درون افراد وجود دارد و با تلاش آنچه که به شخص انگیزه میدهد، شناسایی میکند. معنویت آن چیزی است که در درون هر فرد یافت میشود و در حالتی که برای فرد منحصر به فرد است، قابل تجربه خواهد بود. معنویت به شکل عمیقی درونی و شخصی است و به همه اعتقادات مذهبی و الگوهای جامع و احساسات و رفتارهایی گفته میشود که در نهایت در پیوند با خداوند متعال صورت میگیرد (Rezach, 2002)
به گفته مک نایت (1987)، معنویت نیرویی الهام بخش و انگیزاننده زندگی است، انرژیای است که روح بخش فرد به سوی فرجامی معین یا هدفی به سمت ورای فردیت میباشد (زراعت کار، 2008).
همه این موارد نیازمند یک تحول سازمانی است که هم موجب رشد و اثربخشی سازمانی گردد و هم رفاه کارمندان را مورد توجه قرار دهد (French & bell & zawachi, 2000).
نیاز به معنویت همانند تمامی نیازهایی که انسان داراست، یکی از نیازهای عمده میباشد. فرد تمام این نیازها را با خود به محیط کار میآورد. ریشه ارتباط معنویت و رهبری شناخت این مساله است که همگی ما دارای یک صدای درونی هستیم که منبع نهایی در حل مشکلات فردی و کاری و رویارویی با بحرانهای امروزی میباشد. (Fry & Melane, 2008).
اصطلاح معنویت در زمینههای گوناگونی به کار میرود، به همین دلیل تعریف جامع آن مشکل است. در حقیقت نویسندگان از زوایای گوناگون به این مقوله توجه کردهاند و تعاریف مختلفی برای آن ارائه دادند. به گونهای که توافق اندکی بر روی تعریف این موضوع وجود دارد (Fry, 2003).
معنویت سبکی از زندگی است که چیزهایی را که امکان دارد معنوی نامیده شود، شناسایی میکند. مذهب سبکی ویژه از به کارگیری معنویت است که معمولا نیازمند یک وابستگی نهادی است. معنویت نیازمند رابطه نهادی نیست. معنویت در ماورای ما قرار دارد. شخص معنوی تمایل بسیاری به عمیق شدن و احترام به دیگران دارد. همچنین کسی که معنوی است با احترام و گشودگی بسیار به افراد پاسخ میدهد. معنویت در درون افراد وجود دارد و با تلاش آنچه که به شخص انگیزه میدهد، شناسایی میکند. معنویت آن چیزی است که در درون هر فرد یافت میشود و در حالتی که برای فرد منحصر به فرد است، قابل تجربه خواهد بود. معنویت به شکل عمیقی درونی و شخصی است و به همه اعتقادات مذهبی و الگوهای جامع و احساسات و رفتارهایی گفته میشود که در نهایت در پیوند با خداوند متعال صورت میگیرد (Rezach, 2002)
به گفته مک نایت (1987)، معنویت نیرویی الهام بخش و انگیزاننده زندگی است، انرژیای است که روح بخش فرد به سوی فرجامی معین یا هدفی به سمت ورای فردیت میباشد (زراعت کار، 2008).

مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف رهبری معنوی,دانلود مبانی نظری مدل های رهبری معنوی,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق انواع رهبری معنوی,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های رهبری معنوی,دانلود چارچوب نظری رهبری معنوی,آریا فایل,فصل دوم مبانی نظریرهبری معنوی
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید
دینا فایل مرجعی برای پیدا کردن و دانلود فایل های مورد نیاز شما می باشد که از سیستم و سایت های مختلف این فایل ها با استفاده از ربات های پیشرفته استخراج و جمع آوری شده اند که می توانید با سرچ ساده در بالای همین باکس و یا مراجعه به صفحه اول سایت دینا فایل در کادر جستجو کلمات کلیدی خودتان را وارد نمایید تا تمامی فایل های موجود را جمع آوری و نمایش دهد . به راحتی به سایت اصلی مراجعه فرمایید و نسبت به پرداخت و دانلود اقدام نمایید