مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و تاریخچه ارزش ویژه برند (فصل دوم)

مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و تاریخچه ارزش ویژه برند (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-سوابق-پژوهش-تعاریف-و-تاریخچه-ارزش-ویژه-برند-(فصل-دوم)

انلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و تاریخچه ارزش ویژه برند(فصل دوم) در 39 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:
اهمیت برند
برند سازوکاری است برای دستیابی به مزیت رقابتی، از طریق ایجاد تمایز (ورود، 2000؛ انصاری و نصابی، 1392). به عبارت دیگر برند چیزی است که سازمان را متفاوت و خاص می سازد (جهانیان و همکاران، 1392). هدف هر برندی جذب و حفظ مشتریان به منظور مراقبت از برند و موفقیت محصول می باشد (زاواترو و همکاران، 2015). یک برند نمایانگر ارزش های بسیاری برای یک شرکت بوده و به عنوان ابزاری قدرتمند به منظور توسعه بهره وری بازاریابی در نظر گرفته می شود (کای و همکاران، 2015). بسیاری از صاحبنظران اذعان داشته اند که امروزه ایجاد برندهای قوی یکی از عوامل کلیدی به منظور دستیابی به مزیت رقابتی و تضمین بقای بلندمدت شرکت ها می باشد (زبلا و همکاران ، 2010؛ سانتوس و همکاران، 2013)؛ به طوری که یک برند قدرتمند اثری مثبت بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به هویت شرکت می گذارد. یک نگرش مثبت در راستای یک تجربه خوب شکل می گیرد (کلر، 2003). به بیان دیگر وقتی مشتری برای اولین بار از یک محصول در آینده افزایش خواهد یافت. (شیرازی و همکاران، 2013). یک برند قدرتمند هم برای مشتری و هم برای سازمان ارزش ایجاد می کند. از یک طرف برندها ابزار مختصر و مفیدی برای ساده سازی فرآیند انتخاب و خرید محصول یا خدمت در اختیار مشتری قرار می دهند و فرآیند پردازش داده ها و اطلاعات را برای آن ها ساده تر و سریع تر می سازند (حسینی و همکاران، 1392). در نتیجه به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا براساس تجربه های گذشته خود از محصولات و برنامه های بازاریابی شرکت ها، تصمیم بگیرند که کدام برند نیازها و خواسته های آن ها را برآورده می نماید (شیرخدایی و همکاران، b 1393) و از طرف دیگر فرآیندهای تولید و طراحی محصول ممکن است به سادگی قابل کپی برداری باشند، اما تصویر و نقش پابرجایی که در ذهن افراد و سازمان ها بر پایه چندین سال فعالیت بازاریابی و تجربه برند به جای مانده است، به سادگی قابل جایگزین شدن و کپی برداری نیست (کلر، 2008). بنابراین در بازارهایی که محصولات و خدمات، روز به روز بیشتر باهم تطابق و سازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی تنها مشخصه ای است که محصول یا خدمت عرضه شده را از رقبا متمایز می سازد (کاتلر و پفورچ، 2006). از این رو شرکت ها می توانند بر پایه یک برند قدرتمند، قیمت بالاتری برای محصولاتشان تعیین کنند، اهرم تجاری بهتری ایجاد کنند، حاشیه فروش و سود خود را افزایش دهند و آسیب پذیری خود را در مقابل رقبا کاهش دهند (آکر و جواچیمستالر ، 2000).


فهرست مطالب:
2-4 ارزش برند  
2-4-1 تاریخچه برند  
2-4-2 تعاریف برند  
2-4-3 اهمیت برند  
2-4-4 مزایای برند  
2-4-5- ارزش ویژه برند  
2-4-5-1- تعاریف ارزش ویژه برند  
2-4-6- ابعاد ارزش ویژه برند  
2-4-6-1  آگاهی برند
2-4-6-1-1  انواع آگاهی از برند  
2-4-6-2  تداعی برند (تصویر برند)  
2-4-6-2-1- تعاریف تداعی برند  
2-4-6-2-2- طبقه بندی تداعی‌های برند  
2-4-6-3- وفاداری برند 
2-4-6-4- کیفیت ادراک شده برند  
2-4-6-4-1 تعریف کیفیت  
2-4-6-4-2 تعاریف کیفیت ادراک شده  
2-4-6-4-3 کیفیت خدمات     
2-4-6-4-4 مدل سروکوآل (مدل تحلیل شکاف)    
2-4-7  اندازه گیری ارزش ویژه برند  
2-4-7-1  دیدگاه مبتنی بر مصرف کننده     
2-4-7-2- دیدگاه مالی      
2-4-7-3  دیدگاه ترکیبی یا جامع  
2-4-8  مدل های برند  
2-4-8-1  مدل ارزش ویژه برند آکر  
2-4-8-2  مدل ارزش ویژه برند کلر (هرم تشدید برند)  
2-4-8-3  مقایسه مدل آکر و کلر  
2- 5 پیشینه تحقیقات انجام شده   
2-5-1تحقیقات داخل کشور  
2-5-2تحقیقات خارج کشور  
منابع
دانلود فایل


مبانی نظری و سوابق پژوهش تعاریف و تاریخچه ارزش ویژه برند (فصل دوم)

ادبیات نظری و سوابق پژوهش تعاریف و تاریخچه ارزش ویژه برند,ادبیات نظری تعاریف ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد ارزش ویژه برند,پیشینه تحقیق وفاداری برند,سوابق پژوهش ارزش ویژه برند ,مدل ارزش ویژه برند آکر,آریا فایل

مدیریت

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید