دینا فایل / مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتریان (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتریان (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتریان (فصل دوم)
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتریان(فصل دوم) در 29 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:
تعاریف وفاداری
انجمن بازاریابی آمریکا وفاداری به برند را معادل موقعیتی می داند که در آن یک مصرف کننده از محصولات یا خدمات یک تولیدکننده به صور مکرر و در طول زمان خریداری نماید و از چندین تولیدکننده و گروه خریداری ننمایند، به خصوص هنگامی که آن برند از نظر قیمت، ویژگی های محصول، ارتباطات یا برنامه های توزیع تغییر کرده باشد (نوع پسند و همکاران، 1392).
کاتلر (2003) واژه وفاداری را به عنوان تعهد پایدار در خانواده، دوستان و یا کشور توصیف می کند و معتقد است این اصطلاح در ابتدا با تأکید بر وفاداری به نام تجاری وارد ادبیات بازاریابی شده است. (رحیم نیا و همکاران، 1391).
وفاداری به برند عبارت است از داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یک محصول یا خدمت مورد علاقه که علی رغم وجود تأثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی رقبا، موجب تکرار خرید یک برند یا مجموعه محصولات و خدمات یک برند در آینده می شود (الیور ، 1999).
از نظر آکر (1991) وفاداری برند عبارت است از تعلق مشتری به یک برند خاص (کلادیو و کی گس، 2014).
انجمن بازاریابی آمریکا وفاداری به برند را معادل موقعیتی می داند که در آن یک مصرف کننده از محصولات یا خدمات یک تولیدکننده به صور مکرر و در طول زمان خریداری نماید و از چندین تولیدکننده و گروه خریداری ننمایند، به خصوص هنگامی که آن برند از نظر قیمت، ویژگی های محصول، ارتباطات یا برنامه های توزیع تغییر کرده باشد (نوع پسند و همکاران، 1392).
کاتلر (2003) واژه وفاداری را به عنوان تعهد پایدار در خانواده، دوستان و یا کشور توصیف می کند و معتقد است این اصطلاح در ابتدا با تأکید بر وفاداری به نام تجاری وارد ادبیات بازاریابی شده است. (رحیم نیا و همکاران، 1391).
وفاداری به برند عبارت است از داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یک محصول یا خدمت مورد علاقه که علی رغم وجود تأثیرات موقعیتی و تلاش های بازاریابی رقبا، موجب تکرار خرید یک برند یا مجموعه محصولات و خدمات یک برند در آینده می شود (الیور ، 1999).
از نظر آکر (1991) وفاداری برند عبارت است از تعلق مشتری به یک برند خاص (کلادیو و کی گس، 2014).
فهرست مطالب:
2-1 مقدمه
2-2 وفاداری مشتری
2-2-1 تعاریف وفاداری
2-2-2 مفهوم وفاداری مشتری
2-2-3 تاريخچه وفاداري
2-2-4 انواع وفاداری
2-2-4-1 وفاداری رفتاری
2-2-4-2- وفاداری نگرشی
2-2-5 قانون پارتو و وفاداري مشتريان
2-2-6 بازاريابي و وفاداري
2-2-7 رویکرد های وفاداری مشتری
2-2-7-1 وفاداری براساس رویکرد مگی
2-2-7-2 وفاداري بر اساس رويكرد الماس وفاداري
2-2-7-3 وفاداري براساس رويكرد چهار C
2-2-8 احتياطهاي لازم در مورد وفاداري مشتريان
2-2 وفاداری مشتری
2-2-1 تعاریف وفاداری
2-2-2 مفهوم وفاداری مشتری
2-2-3 تاريخچه وفاداري
2-2-4 انواع وفاداری
2-2-4-1 وفاداری رفتاری
2-2-4-2- وفاداری نگرشی
2-2-5 قانون پارتو و وفاداري مشتريان
2-2-6 بازاريابي و وفاداري
2-2-7 رویکرد های وفاداری مشتری
2-2-7-1 وفاداری براساس رویکرد مگی
2-2-7-2 وفاداري بر اساس رويكرد الماس وفاداري
2-2-7-3 وفاداري براساس رويكرد چهار C
2-2-8 احتياطهاي لازم در مورد وفاداري مشتريان
پیشینه پژوهش
منابع
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتریان,پیشینه تحقیق مفهوم وفاداری مشتری ,مبانی نظری و سوابق تحقیق تاريخچه وفاداري,پیشینه تحقیق انواع وفاداری ,ادبیات نظری وفاداری رفتاری ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق قانون پارتو و وفاداري مشتر
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید