پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

توضیحات: پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی41صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : خودتنظیمی: در رویکردهای شناختی- رفتاری، تاکید بر ترغیب دانش‌آموزان به وارسی، اداره و تنظیم‌کردن رفتار خود است. تا اینکه به آنان اجازه دهند تا به‌وسیله عوامل بیرونی کنترل شوند. در بعضی از مجامع، این روش "اصلاح شناختی رفتار" نامیده شده است. رویکرد شناختی رفتار هم از روانشناسی شناختی(با تاکیدش بر اثرات تفکر بر رفتار) و هم از رفتارگرایی(با تاکیدش بر فنون تغییر رفتار) نشأت می‌گیرد. رویکردهای شناختی رفتار سعی می‌کند تا بدفهمی‌های دانش‌آموزان را تغییر دهند، مهارتهای کنار‌آمدن وی را تقویت نمایند، خود- کنترلی‌شان را افزایش دهند و خود انعکاسی سازنده را تشویق کنند(دوم ژان [1] ،2002، ترجمه بیابانگرد،1384). مفهوم

دریافت فایل


پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید