دینا فایل / تحقیق مبانی و پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان
تحقیق مبانی و پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان
تحقیق مبانی و پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان
دانلود تحقیق با موضوع مبانی و پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان،
در قالب word و در 53 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تعاريف آموزش
تعاريف آموزش
آموزش و نقش آن در توسعه سازمانی
آموزش کارکنان
مدلها و فرآیندهاي آموزش
مدلهاي ساده و خطي
مدل T. D. L. B
مدل T. D. L. B
مدل پارکر
مدل مبتني بر تحول پذير بودن سازمان
مدل رويكرد سيستمی به آموزش
نياز سنجي آموزشي
تعيين اهداف آموزشی
محتواي برنامه آموزش كاركنان
صول سازماندهي محتواي آموزشي
روش هاي آموزش كاركنان
اجراي برنامه هاي آموزش كاركنان
شرايط امكانات اجرايي دوره
مفهوم و تعریف ارزشیابی
اهميت ارزشيابي
اهداف ارزشيابي
ارزشیابی آموزشی
نتايج برنامه ريزي آموزشي
شرایط مورد نیاز آموزش کارکنان
مراحل ارزشيابي
عناصر ارزشيابي
ويژگيهاي ارزشيابي
الگوهای ارزشیابی
ارزيابي اثربخشي دورههاي آموزشي
پیشینه تحقیق
نتیجه گیری
چار چوب نظری تحقیق
منابع
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه :
آموزش و بهسازي منابع انساني، نوعي سرمايه گذاري مفيد و يک عامل کليدي در توسعه محسوب میشود که اگر به درستي و شايستگي برنامه ريزي و اجرا شود، میتواند بازده اقتصادي قابل ملاحظه اي داشته باشد. نتايج پژوهشها نشان میدهند که توجه به آموزش و بهسازي نيروي انساني افزايش بهره وري را به دنبال دارد. براي مثال، در سال 2004 پس از سنجش اثر بخشي دوره هاي آموزشي در شرکت موتورلا مشخص شد که هر يک دلار سرمايه گذاري در آموزش کارکنان، 33 دلار بازده به همراه داشته است . بررسي ديگر درسال 2006 گوياي آن است که بسياري از سازمانهاي امريکايي. افزايش مناسب بودجه هاي آموزشي خود را با ميانگين 7 درصد رشد نسبت به سال گذشته گزارش کرده و بيان کردهاند که حدود 1273 دلارصرف آموزش هر کارآموز در سال میکنند .آنها مبلغي بالغ بر 55.8 بيليارد دلار در اين سال صرف آموزش و بهسازي نيروهاي انساني خود کرده اند (عيدي، 2006).
آموزش و بهسازي منابع انساني، نوعي سرمايه گذاري مفيد و يک عامل کليدي در توسعه محسوب میشود که اگر به درستي و شايستگي برنامه ريزي و اجرا شود، میتواند بازده اقتصادي قابل ملاحظه اي داشته باشد. نتايج پژوهشها نشان میدهند که توجه به آموزش و بهسازي نيروي انساني افزايش بهره وري را به دنبال دارد. براي مثال، در سال 2004 پس از سنجش اثر بخشي دوره هاي آموزشي در شرکت موتورلا مشخص شد که هر يک دلار سرمايه گذاري در آموزش کارکنان، 33 دلار بازده به همراه داشته است . بررسي ديگر درسال 2006 گوياي آن است که بسياري از سازمانهاي امريکايي. افزايش مناسب بودجه هاي آموزشي خود را با ميانگين 7 درصد رشد نسبت به سال گذشته گزارش کرده و بيان کردهاند که حدود 1273 دلارصرف آموزش هر کارآموز در سال میکنند .آنها مبلغي بالغ بر 55.8 بيليارد دلار در اين سال صرف آموزش و بهسازي نيروهاي انساني خود کرده اند (عيدي، 2006).
عامل انسانی در سازمانها دارای اهمیت و نقشی غیر قابل انکار میباشد. در شرایط موجود که سازمان ها برای حیات خود نیاز مند رقابت شدید در جنبه های مختلف هستند، پویایی و تحرک سازمان که لازمه و یکی از ضرورتهای موفقیت در این شرایط است، در گرو داشتن نیروی انسانی کارآمد،مستعد،متخصص و آموزش دیده است. از سوی دیگر وجود تغییر و تحولات سریع در جهان پیرامون باعث تغییر در تقاضاهای مصرف کنندگان و ارباب رجوع سازمان ها گردیده است، که پاسخگویی به این خواستهها مستلزم تجهیز نیروی انسانی سازمان، به آموزش های روزآمد میباشد.به همین دلیل است که ...
تحقیق مبانی و پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان, ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان, تحقیق ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان, پیشینه ارزشیابی آموزش های بلند مدت کارکنان, آموزش کارکنان,ارزشیابی کارکنان
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید