پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی

پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی

پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی36صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : یادگیری خودتنظیمی خودتنظیمی در یادگیری از مقوله هایی است که به نقش فرد در فرایند یادگیری توجه دارد. این سازه ابتدا در سال 1967 توسط بندورا مطرح شد(کدیور،1380)و اصطلاح یادگیری خودتنظیمی از 1980 رایج شد. این اصطلاح بر خودمختاری و مسئولیت پذیری دانشجويان برای پیشبرد یادگیری خودشان تأکید می کند (پاریس [1] ، 2003) (به نقل از نیکدل، 1385). خود تنظیمی فرایندی است که در آن دانــــش آموز هدف هایی را برای یادگیری خود بر می گزیند،سپس می کوشد تا شناخت ، انگیزش و رفتار خود را کنترل و تنظیم نمایدو

دریافت فایل


پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی

پیشینه و مبانی نظری یادگیری خودتنظیمی

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید