پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات73صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : -2- خدمات در قرن حاضر، تحولات جديد باعث شده است تا بخش خدمات با سرعت بسيار زيادي گسترش پيدا كند (Batson, John, 1997). به طوري كه براساس آمارهاي سال 2005 بخش خدمات، داراي بيشترين نرخ رشد 2/7 درصد در اقتصاد جهاني بوده و حدود 69 درصد ستاده، بيش از 40 درصد اشتغال و نزديك به 20 درصد تجارت جهاني را به خود اختصاص داده است. همچنين، در طي سال هاي اخير بيش از 60 درصد توليد ناخالص داخلي اكثر كشورهاي توسعه يافته در بخش خدمات صورت گرفته است؛ اين رقم براي كشورهاي

دریافت فایل


پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

پیشینه و مبانی نظری مولفه های کیفیت خدمات

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید