پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

توضیحات: پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی 36صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. بخشی از متن : تعاریف و ویژگی­های خودکارآمدی: خودکارآمدی از نظریه شناخت اجتماعی آلبرت بندورا (1997) روان شناس مشهور، مشتق شده است که به باورها یا قضاوت­های فرد به توانایی­های خود در انجام وظایف و مسئولیت­ها اشاره دارد. نظریه شناخت اجتماعی مبتنی بر الگوی علی سه جانبه رفتار، محیط و فرد است. این الگو به ارتباط متقابل بین رفتار، اثرات محیطی و عوامل فردی(عوامل شناختی، عاطفی و بیولوژیك) که به ادراک فرد برای توصیف کارکردهای روانشناختی اشاره دارد، تأکید می­کند. بر اساس این نظریه، افراد در یک نظام علّیت سه جانبه بر انگیزش و رفتار خود اثر می­گذارند.

دریافت فایل


پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

پیشینه و مبانی نظری خودکارآمدی تحصیلی

مبانی نظری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید