فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی

فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی

فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی

مقاله ترجمه شده انگلیسی به فارسی Research Program on Key Success Factors of e-Government and Their Impact on Accounting Information Quality عنوان فارسی: فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی چکیده هدف دولت الکترونیک رسیدن به دولت پاک، شفاف و پاسخگو است. ادغام عناصر فن آوری اطلاعات در هر مرحله از فرآیندهای کسب و کار (تجارت) مورد نیاز است، به طوری که تعداد بسیار زیادی از خدمات در حوزه خدمات عمومی با یک اطلاعات دقیق، به موقع، کامل و مرتبط ارائه می شوند. تعداد صفحات انگلیسی: 8 تعداد صفحات فارسی: 14 سال

دریافت فایل


فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی

فرآیند تحلیل احساسات مبتنی بر هستی شناسی برای محتوای رسانه های اجتماعی

مقالات ترجمه شده

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید