مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی تعداد صفحات : 38 فرمت: docx , word قابل ویرایش و جابجایی رفرنس دهی و پاورقی استاندارد دارای گارانتی بازگشت وجه دارای پژوهش انجام شده داخلی و خارجی دارای منابع فارسی و انگلیسی بخشی از فایل : تعریف یادگیری در تعریف یادگیری می‌توان گفت تغییری نسبتاً دائمی در رفتار است که درنتیجه‌ی تمرین حاصل‌شده است (براهنی و همکاران 1383، 433). یادگیری چیست؟ روانشناسان رفتارگرا، یادگیری را چنین تعریف می‌کنند یادگیری یعنی ایجاد تغییران کم‌وبیش دائمی در رفتار بالقوه یادگیرنده، مشروط بر اینکه این تغییرات در اثر تجربه رخ‌داده باشد (هیلگارد 1383، 16). با توجه به تعریف بالا تغییرات موقتی در رفتار مانند هیجانات، خستگی و غیره یادگیری به‌حساب نمی‌آید. از طرفی تأکید بر این است تغییرات حاصل در رفتار در اثر تجربه رخ‌داده باشد. همچنین رفتار بالقوه برای

دریافت فایل


مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی , پیشینه تحقیق درباره یادگیری و ارزشیابی , پیشینه تحقیق یادگیری و ارزشیابی , مبانی نظری یادگیری و ارزشیابی , تعریف یادگیری تاریخچه یادگیری , تعریف ارزشیابی , پایان نامه روانشناسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید