تحقیق بررسی دقیق ساختمان های قرن بيست و يكم

تحقیق بررسی دقیق ساختمان های قرن بيست و يكم

تحقیق-بررسی-دقیق-ساختمان-های-قرن-بيست-و-يكمدانلود تحقیق با موضوع ساختمان های قرن بيست و يكم،
در قالب word و در 63 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:

ساختمانها كه بيشتر كارآئي انرژي دارند. راحت هستند و مي توانند از عهده برآيند. اينها هدف تكنولوژي ساختمان اداره ي DOE برنامه هاي كشور و جامعه هستند (BTS). براي شتاب دادن به توسعه و استمال گسترده از كارآيي انرژي و ارزيابي آن BTS:
* RED را براي تكنولوژيها و مفاهيم را براي كارآئي انرژي هدايت كنيد. دقيق تر با صنعت ساختمان و با توليدكنندگان مواد، تجهيزات و كارافزارها همكاري داشته باشيد.
* فرصت ذخيره پول / انرژي را براي سازندگان و خريداران خانه و ساختمانهاي تجاري ارتقاء دهيد.
* با گروههاي منظم كشوري و محلي جهت توسعه كدهاي ساختماني، استانداردهاي كارافزار و راهنمايي هايي براي استفاده از كارآئي انرژي همكاري كنيد.
* حمايت ها و اعطا كار در مورد كشور و جوامع جهت توسعه و تكنولوژي هاي موثر و عملكردها فراهم نماييد.
انتخاب وسيله گرمايي و خنك كننده
دقت در انتخاب كليدي براي عملكرد با هزينه كمتر مي باشد
مقدمه:
يك خانواده شاخص ممكن است 60 درصد يا بيشتر از درآمد سالانه خود را جهت گرمادهي و خنك كنندگي صرف كند. انتخاب دقيق و اندازه گيري در گرما و خنك كنندگي (تهويه) مي تواند هزينه هيا اوليه را كاهش دهد، راحتي صاحب خانه را افزايش مي دهد، كارآئي عملكردي را افزايش مي دهد و در حد زيادي هزينه هيا استفاده را كاهش مي دهد.
چرا اندازه گيري مهم است
اشتباه متداول در گرمادهي، تهويه و جريان مطبوع هوا (HVAC) صنعت، گرمادهي بيش از اندازه و سرمادهي و وسيله خنك كنندگي خارج از اندازه است مخصوصاً در مورد تهويه مطبوع و پمپم هاي گرما بيشتر صدق مي كند. چيز بزرگتر هميشه به مفهوم بهتر نيست. وسيله خارج از ظرفيت داراي هزينه اوليه بيشتر، هزينه اضافي براي عملكرد، و ممكن است داراي كارآئي كمتر نسبت به وسيله داراي اندازه بهينه باشد ...

دانلود فایل


تحقیق بررسی دقیق ساختمان های قرن بيست و يكم

دانلود تحقیق ساختمان های قرن بيست و يكم, پاورپوینت ساختمان های قرن بيست و يكم, تحقیق در موردساختمان های قرن بيست و يكم, مقاله ساختمان های قرن بيست و يكم, دانلود پاورپوینت ساختمان های قرن بيست و يكم, ساختمان های قرن بيست و يكمpdf , پروژه ساختمان های ق,,,

مهندسی معماری

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید