تحقیق بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان

تحقیق بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان

تحقیق-بررسی-ارتباط-بین-نمره-ریاضیات-و-تاریخ-دانش-آموزان

دانلود تحقیق با موضوع بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان،
در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
هدف از این پروژه بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان است. برای یک دانش آموز شنیدن جملات( (ریاضی را خواندی؟))((در ریاضی چه نمره ای گرفتی؟))((بیشتر ریاضی را تمرین کن؟))عادی است.
آیا دانش آموزان ریاضی و تاریخ را متناسب می خوانند. آیا می توانند در وقتی که برای مطالعه تاریخ تعیین کرده اند تاریخ را خوب درک کنند و یا در وقتی که برای تمرین ریاضی در نظر گرفته اند بتوانند ریاضی را به صورت مفهومی و دقیق بفهمند و در هر دو نمره خوب بگیرند.
بیشتر افراد عقیده دارند که باید ریاضی را بیشتر بخوانند چون درسی اختصاصی است و به تاریخ که درس عمومی است توجه کمی می کنند.
این پروژه با استفاده از داده های از پیش تعیین شده آغاز شد. داده های جمع آوری شده ارزیابی و تجزیه و تحلیل شد و در آن از محاسبات اماری و نمودارها و ... استفاده شد.
یکی از راهکارهای پیشرفت و ترقی برار دانش آموزان این است که آنها استعدادهای  و توانایی های خود را کشف کنند و بر اساس آن توانایی ها برای خود برنامه ریزی کنند تا بتوانند از سال تحصیلی استفاده هرچه بهتر را ببرند لذا با ارشاد و هدایت معلم و ارجمند سركارخانوم رحمت جزوه حاضر تهیه و ارائه می گردد. امید آن دارم عیوبمرا به دیده اغماض نگریسته و به انحا مختلف مرا راهنمائی و کمک نمائید ....

دانلود فایل


تحقیق بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان

بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان, تحقیق در مورد بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان, دانلود تحقیق بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان, دانلود رایگان تحقیق بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموز

آمار

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید