دینا فایل / گزارش تحقيق در روان شناسي تجربي (آزمايش يادگيري از راه کوشش و خطا)
گزارش تحقيق در روان شناسي تجربي (آزمايش يادگيري از راه کوشش و خطا)
گزارش تحقيق در روان شناسي تجربي (آزمايش يادگيري از راه کوشش و خطا)
دانلود تحقیق با موضوع گزارش تحقيق در روان شناسي تجربي (آزمايش يادگيري از راه کوشش و خطا)،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
چکيده
مباني نظري و آزمايشي
توصيف آزمايش
تحليل نتایج
تفسير نتايج
منابع
مباني نظري و آزمايشي
توصيف آزمايش
تحليل نتایج
تفسير نتايج
منابع
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
يکي از مفيدترين تواناييهايي که در طي تکامل به وجود آمده قدرت تغيير رفتار در نتيجهي تجربيات است. اين فرآيند که يادگيري نام دارد، تا حد زيادي قدرت انطباق را افزايش داده و دامنهي وسيعي از رفتار را پديد ميآورد. موجوداتي که توانايي يادگيري ندارند يا توانايي کمي براي يادگيري دارند، از لحاظ عملکرد انعطاف ناپذير بوده و داراي مجموعه رفتار بسيار محدودي هستند.
تعريف يادگيري:
همان طور که همه ما ميدانيم هدف آموزش معلم ايجاد يادگيري در دانش آموزان و دانشجويان است. اما يادگيري به کسب يک توانايي يا رفتار خاص محدود نميشود بلکه تقريباً تمام فعاليت هايي را که ما در طول زندگي انجام ميدهيم را در بر ميگيرد. بنابراين يادگيري را ميتوان از راههاي گوناگون تعريف کرد: کسب اطلاعات تازه، عادتهاي مختلف، مهارتهاي متنوع و ايجاد راههاي گوناگون حل کردن مسائل. همچنين يادگيري را ميتوان به کسب رفتارها و عادتهاي پسنديده و يا حتي کسب اعمال و رفتار ناپسند تعريف کرد. پس لازم است يادگيري را به گونه اي تعريف کنيم که همه انواع يادگيري را شامل شود و ...
يکي از مفيدترين تواناييهايي که در طي تکامل به وجود آمده قدرت تغيير رفتار در نتيجهي تجربيات است. اين فرآيند که يادگيري نام دارد، تا حد زيادي قدرت انطباق را افزايش داده و دامنهي وسيعي از رفتار را پديد ميآورد. موجوداتي که توانايي يادگيري ندارند يا توانايي کمي براي يادگيري دارند، از لحاظ عملکرد انعطاف ناپذير بوده و داراي مجموعه رفتار بسيار محدودي هستند.
تعريف يادگيري:
همان طور که همه ما ميدانيم هدف آموزش معلم ايجاد يادگيري در دانش آموزان و دانشجويان است. اما يادگيري به کسب يک توانايي يا رفتار خاص محدود نميشود بلکه تقريباً تمام فعاليت هايي را که ما در طول زندگي انجام ميدهيم را در بر ميگيرد. بنابراين يادگيري را ميتوان از راههاي گوناگون تعريف کرد: کسب اطلاعات تازه، عادتهاي مختلف، مهارتهاي متنوع و ايجاد راههاي گوناگون حل کردن مسائل. همچنين يادگيري را ميتوان به کسب رفتارها و عادتهاي پسنديده و يا حتي کسب اعمال و رفتار ناپسند تعريف کرد. پس لازم است يادگيري را به گونه اي تعريف کنيم که همه انواع يادگيري را شامل شود و ...
روانشناسي تجربي, انواع روانشناسی تجربی, یادگیری, يادگيري از راه سعی و خطا, تعریف یادگیری, آزمون یادگیری, آزمایش یادگیری از راه کوشش و خطا, تاثیر کوشش و خطا بر یادگیری, سنجش یادگیری, تحقیق روانشناسی تجربی
فایل های جدید
یکی از تب ها رو انتخاب بکنید