گزارش کنش پژوهی روایتی از مدرسه ( دانشگاه فرهنگیان )

گزارش کنش پژوهی روایتی از مدرسه ( دانشگاه فرهنگیان )

گزارش-کنش-پژوهی-روایتی-از-مدرسه-(-دانشگاه-فرهنگیان-)

دانلود گزارش کنش پژوهی روایتی از مدرسه ( دانشگاه فرهنگیان )،
در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از این کنش پژوهی :

-2-توصیف و تحلیل موقعیت:
محیط فیزیکی مدرسه  از جمله عوامل موثر بر یادگیری است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا که محیط غنی می تواند در رشد شناختی کودکان تاثیر بسزایی داشته باشد او مواردی که در مورد محیط فیزیکی باید مورد تواجه قرار گیرد رنگ کلاس ها ،محل نصب وایت بورد ، نحوه چینش نیمکت ها ،بهداشت محیط آموزشی و ... همهی این عوامل دست به دست هم می دهند تا دانش آموزان در ساعاتی که در مدرسه اند از یادگیری لذت برده و خسته و خمود نشوند .
موقعیت جغرافیایی : دبستان فرهنگیان 2 از مدارس مجهز شهری سلماس با کد آموزشی 15073935 واقع در خیابان امیرکبیر تقاطع خیابان مدرس می باشد.
مساحت ها : مساحت قسمت آموزشی مدرسه 1686 متر مربع میباشد و این مدرسه دارای سه طبقه میباشد و مدرسه از جهت امکانات رایانه ای مجهز به اینترنت ، ویدیو پروژکتور میباشد.
مسیر مدرسه و زمین بازی ،حیاط مدرسه و امکانات ورزشی : مدرسه در بر خیابان واقع شده است که باید برای رفت و آمد دانش آموزان تدابیری را اندیشید . حیاط مدرسه به چند قسمت تقسیم شده است ، قسمتی از حیاط مدرسه به زمین فوتبال اختصاص داده شده یک قسمت هم برای صف صبحگاهی دانش آموزان و بخشی برای سرویس های بهداشتی و یک قسمت از حیاط هم به محل پارک وسایل نقلیه مدرسه اختصاص داده شده ، کف حیاط با آسفالت پوشش یافته و نیمکت هایی برای استراحت دانش آموزان در حیاط قرار داده شده در حیاط مدرسه چند راس هم وجود دارد که فضای سبز حیاط را تشکیل میدهد که اصلا چشم نواز نمیباشد.
ساختمان آموزش :ساختمان مدرسه 3 طبقه می باشد. سیستم گرمایشی آن از نوع گرمایش مرکزی(سوفاژ) می باشد. 

توضیحات این کنش پژوهی :

این کنش پژوهی کاملا استاندارد بوده، و در آن اصول و قواعد نگارشی رعایت شده است.
مناسب دانشجو معلمان جهت استفاده و ارائه (دانشگاه فرهنگیان)
دانلود فایل


گزارش کنش پژوهی روایتی از مدرسه ( دانشگاه فرهنگیان )

دانلود گزارش کنش پژوهی روایتی از مدرسه ( دانشگاه فرهنگیان ), کنش پژوهی , اقدام پژوهی ,پژوهش روایی,درس پژوهی, دانشجو معلم , دانشگاه فرهنگیان ,دانش آموز , فرم الف , فرم ب , فرم جیم , دبستان , دبیرستان, راهنمای معلم , گزارش تخصصی , گزارش فیزیکی , گزارش ,,,

سایر

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید