تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار

تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار

تحقیق-هدف-از-فیلم-دیدن-از-زبان-آمار

دانلود تحقیق با موضوع هدف از فیلم دیدن از زبان آمار،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


فهرست : 
مقدمه
خلاصه
جمع آوري داده‌ها ،‌ارزيابي مشكلات ، منابع
جدول 1، 2، 3
جدول 4، 5
نمودارهاي جدول شماره 1
نمودارهاي جدول شماره 2
نمودارهاي جدول شماره 3
نمودارهاي جدول شماره 4
نمودارهاي جدول 5
نتيجه‌گيري
سوالات مربوطه

بخشی از متن تحقیق:
در قرن جديد مردم دنيا بيش‌تر از گذشته به تماشاي فيلم‌ها و سريال‌ها مي‌نشينند . تنوع اين فيلم‌ها ، آنقدر زياد است كه حتي مي شود آنها را به راحتي نقد كرد يا آن را حمايت كرد از اين رو توجه به گرايش مردم جهان به ديدن فيلم‌ها و سريال‌ها وجهت‌گيري جوامع از اين قبيل ، كه برخي براي اوقات فراغت و تفريح و برخي براي عبرت گرفتن و برخي براي متحول شدن به ديدن آن مي‌پردازند . از اين رو ما به پرداختن بعضي ازعوامل مي‌پردازيم . 
 خلاصه 
اغلب مردم به ديدن فيلم مي‌پردازند و فكر مي‌كنند كه ديدن فيلم مي‌تواند جايگزين خوبي براي اوقات فراغت فردي و خانوادگي و يا الگوگيري و عبرت گرفتن آنها در زندگي شوند. 
برخي با تماشاي فيلم شخصيت اصلي داستان را الگويي براي خود قرار داده و سعي مي‌كند كه خود را همانند او بسازد . چه خوب و چه بد ، در واقع تحت تاثير شخصيت فرد قرار گرفته و به زندگي او جهت مي‌دهد كه دراين جا ما به اين سوال مي‌پردازيم كه « هدف و مقصود واقعي ما از ديدن فيلم چيست » . 
باتوجه به محدوديت‌ها به اين سوال جامعه‌ي آماري را دانش آموزان دوم دبيرستان تزكيه در نظر گرفته‌ايم و تعداد 40 نفر در اين جامعه آماري به عنوان نمونه انتخاب كرده‌ايم كه از هر كلاس به طور متوسط حدود 7 نفر انتخاب شده‌اند كه اينك به بررسي اين موضوعات مي‌پردازيم .
جمع آوري داده‌ها 
همان گونه كه در خلاصه ذكر شد ، تعداد 40 نفر از دانش آموزان پايه دوم دبيرستان تزكيه به عنوان نمونه انتخاب گرديد و جمع آوري داده‌ها از طريق پرسشنامه به طور كتبي نوشته شده است .
ارزيابي مشكلات 
1- محدوديت زماني 2- تعداد كافي نبودن نفرات فقط از دانش آموزان هم سن كلاس دوم آمارگيري شده است .3- دقيق نبودن پاسخ‌‌ها: شايد برخي از افراد به ميل خود پرسشنامه را پر نكرده بودند . شايد به طور شفاهي سوال مي‌شد بهتر بود .
دانلود فایل


تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار

هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, دانلود تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, تحقیق در مورد هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, تحقیق درباره هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, تحقیق راجع به هدف از فیلم دیدن از زبان آمار, تحقی,,,

آمار

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید