تحقیق شانس نوعي انرژي

تحقیق شانس نوعي انرژي

تحقیق-شانس-نوعي-انرژي

دانلود تحقیق با موضوع شانس نوعي انرژي،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
ابتدا بايد در مورد انرژي و ماهيت آن صحبت كنيم . خيلي از آدمها حتي نمي دانند كه اين دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم از چه چيزي ساخته شده است پس ابتدا باهم طبق نظريه هاي علمي راه خود را پيش مي بريم و به اين مي پردازيم كه دنيا از چه چيز ساخته شده است : 
دنياي اطراف از ماده و انرژي ساخته شده است : ماهيت انرژي هنوز به طور كامل كشف نشده است اما مي دانيم كه انرژي با فركانس نيز سنجيده مي شود . هرچه فركانس يك انرژي بالاتر باشد قوي تر است . 
ماده از چه ساخته شده است ؟ از ملكول 
ملكول از چه ساخته شده است ؟ از اتم 
اتم از چه ؟ از پروتون و الكترون و نوترون . الكترون كه جرم ندارد و در حقيقت فقط انرژي است . پروتون تمام جرم اتم را در بر دارد . و اما پروتون از چه ساخته شده است ؟ در كتاب استفان هاوكينگ آمده است : ' تقريبا بيست سال پيش چنين فكر مي شد كه پروتونها و نوترونها ذراتي بنيادين هستند ولي آزمايشهاي كه در آنها پروتونها با سرعتهاي زيادي به پروتونها يا الكترونهاي ديگر برخورد مي كردند نشان دادند كه آنها در واقع از ذرات كوچكتري تشكيل يافته اند و آنها كوارك هستند . ' 
و اما آخرين سوال كوارك ها از چه ساخته شده اند ؟ جواب سوال را خود استفان هاوكينگ به ما داده است مي دانيم كه استفان هاوكينگ بزرگترين دانشمند زنده قرن است . او مي گويد كوارك ها از انرژي ساخته شده اند . پس مي توانيم بگوييم همه چيز در اين دنيا از انرژي ساخته شده است . چون طبق نظريه نيوتون جهان از ماده + انرژي ساخته شده است كه ديديم كه اخيرا كشف شده است كه ماده نيز از انرژي ساخته شده است . تنوع نوع ماده در دنيا به فركانس و طول موج انرژي مربوط مي شود اگر همه چيز در دنيا داراي يك فركانس و ارتعاش بود همه چيز يكي مي شد . 
دانلود فایل


تحقیق شانس نوعي انرژي

شانس نوعي انرژي, دانلود تحقیق شانس نوعي انرژي, تحقیق در مورد شانس نوعي انرژي, تحقیق شانس نوعي انرژي, تحقیق درباره شانس نوعي انرژي, تحقیق راجع به شانس نوعي انرژي, تحقیق آماده شانس نوعي انرژي, تحقیق در مورد شانس نوعي انرژي, پاورپوینت شانس نوعي انرژي, و,,,

فیزیک

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید