تحقیق دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري)

تحقیق دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري)

تحقیق-دفع-زائدات-شيميايي-خطرناك-مايع-(مطالعه-موردي-بركه‌هاي-تبخيري)

دانلود تحقیق با موضوع دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري)،
در قالب word و در 221 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
دفع مواد زائد خطرناك مايع يكي از مباحث جدي و عمدة دانش و تكنولوژي محيط زيست مي‌باشد. و اين دفع مي‌بايست بر شالودة قوانين و راهكارهاي مهندسي و استانداردهاي دقيق و روشن مبتني باشد. از اين رو قبل از دفع اين مواد بررسي رو شماي مختلف دفع با توجه به شرايط محلي و موقعيتهاي مكاني و اقليمي و شرايط اقتصادي براي انتخاب يك روش مناسب و بهينه جهت دفع حائز اهميت مي‌باشد. 
در اين تحقيق پس از شناسايي و طبقه‌بندي پسابهاي خطرناك مايع اثراث زيست محيطي آنها و همچنين قوانين و استانداردهاي بين‌المللي به طور اجمالي بررسي شد. و پس روشهاي مختلف دفع پسابهاي خطرناك مايع تشريح گر ديد و از ميان روشهاي مختلف دفع اين موارد، لاگونهاي تبخيري به عنوان يكي از راهكارهاي مهندسي و فني دفع اين مواد با توجه به شرايط آب و هوايي و اقتصادي ايران مورد بررسي‌هاي فني و اقتصادي قرار گرفت و در آخر سيستم تبخيري فوق با توجه به آمار بارش و تبخير شهر اصفهان و فاضلاب فرض شدة ورودي 14300 متر مكعب در سال، طي دورة 10 ساله طراحي و مدل‌سازي كامپيوتري گشت و نتايج بدست آمده از مدل كامپيوتري حوضچة تبخيري با ابعاد 60×120 متر و عمق 5/2 متر با شيب 2 به 1 بود كه لاگون طرح شده پس از چك شدن حداكثر عمق فاضلاب در طول بهره‌برداري 10 ساله برابر 81/1 متر بود كه اين رقم بيانگر  طراحي مناسب و بهينه حوضچه با توجه به شرائط جوي و داده‌هاي مفرض مي‌باشد و در آخر سه سيستم لايه‌بندي جهت نفوذ ناپذير ساختن حوضچه‌ها معرفي گرديد كه با توجه به برآورد هزينه و نوع زائدات خطرناك دفع شده در حوضها بهترين گرينه جهت دفع سپابهاي بسيار خطرناك صنايع سيستم لايه بيندي ژئوسنتتيكي همراه با بتن مسلح پيشنهاد گشت كه هزينه نصب و تهية و آزمايشان هر متر مربع آن با توجه به فهرست‌هاي انبيه سازمان مديريت و برنامه‌ريز كشور در سال 1383 و مذاكرات با شركتهاي سازند، 142950 ريال برآورد شد. 
دانلود فایل


تحقیق دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري)

دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري), دانلود تحقیق دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري), تحقیق در مورد دفع زائدات شيميايي خطرناك مايع (مطالعه موردي بركه‌هاي تبخيري), تحقیق دفع زائدات شيميايي خطرناك ما,,,

محیط زیست

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید