تحقیق آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها

تحقیق آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها

تحقیق-آئین-نامه-تأسیس-و-اداره-داروخانه-ها

دانلود تحقیق با موضوع آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
اين آئين نامه به استناد قانون مربوط به مقررات امور پزشكي، داروئي و مواد خوردني و آشاميدني مصوب سال 1334 و اصلاحات بعدي آن و بندهاي 11، 12 و 13 قانون تشكيلات و وظايف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مصوب سال 1367 تدوین شده است.
ماده 1) تعاريف :
قانون: قانون مربوط به مقررات امور پزشكي، داروئي و مواد خوردني و آشاميدني مصوب سال 1334 و اصلاحیه های بعدی آن.  
كميسيون: عبارت است از كميسيون تشخیص امور مربوط به داروخانه ها و شرکتهای توزيع کننده دارو موضوع ماده 20 قانون مربوط به مقررات امور پزشكي و دارويي، مواد خوردني و آشاميدني مستقر در سازمان غذا و دارو (كميسيون مركز) و معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي مربوطه (كميسيون دانشگاه)
وزارت: عبارت است از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي
سازمان: عبارت است از سازمان غذا و داروی وزارت 
اداره كل: عبارت است از اداره كل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر
دانشگاه: عبارت است از معاونت غذا و دارو دانشگاه يا دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كه داروخانه مورد نظر زير پوشش آن فعاليت مي نمايد
ضوابط: شیوه نامه های اجرائی مفاد این آیین نامه که توسط سازمان تدوین وابلاغ می گردد..
مؤسس: فردي كه صلاحيت وي جهت اخذ مجوز تأسيس داروخانه مطابق با اين آئين نامه و ضوابط و مقررات مربوطه به تأييد كميسيون قانوني رسيده و پروانه تأسيس داروخانه را دريافت نموده باشد.
مسئول فني: عبارت است از داروسازي كه با اخذ پروانه مسئوليت فني صادره از سوي دانشگاه مربوطه به وظايف قانوني خود در داروخانه عمل مي نمايد.
گواهی تشخيص صلاحيت مسئوليت فني : عبارت است از مدركي كه پس از تأييد كميسيون قانونی برای داروسازان متقاضي كه مدرك آنها از طرف دانشگاه مربوطه براي قبول مسئوليت فني داروخانه ها بطور عام برای مدت مشخص صادر مي گردد.
دانلود فایل


تحقیق آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها

آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها, دانلود تحقیق آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها, تحقیق در مورد آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها, تحقیق آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها, تحقیق درباره آئین نامه تأسیس و اداره داروخانه ها, تحقیق راجع به آئین ,,,

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید