تحقیق چاقي

تحقیق چاقي

تحقیق-چاقي

دانلود تحقیق با موضوع چاقي ،
در قالب word و در 30 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
مطالبي كه به خوانندگان گرامي تقديم مي شود براي شناساندن عارضه چاقي كه هر روز شيوع بيشتري پيدا مي كند ، تنظيم و ارائه شده است . اين عارضه با وجود اينكه واقعاً يك بيماري نيست ، زمينه را براي بسياري از ناخوشي ها به ويژه اختلالات قلب و عروق و ديابت فراهم مي سازد چاقي يك بلا و آفت براي سلامتي و رفاه افراد است و خيلي زود ظرفيت كار و توانايي افراد را دچار نقصان         مي نمايد با ارائه اين مطلب سعي كرديم تا چاقي و علل و عوارض آن را براي شما روشن كنيم اميدواريم بهره اي هر چند اندك از خواندن اين مطالب داشته باشيد .
چاقي :
خوشبختانه بيشتر رژيم هاي غذايي ميزان ايده آل موفقيت را دارند . با يك برآورد كمتر از 30% آنهايي كه وزن كم مي كنند به آن رژيم ادامه مي دهند آنچه مهم است اين است كه افراد ممكن است قرباني رژيم هاي نادرست شوند براي موفقيت شما نياز به طرح آموزشي خوب طراحي شده داريد نخست بايد مفاهيم نادرست در مورد رژيم غذايي تان را برطرف كنيد و اصول توازن انرژي را كه به وسيله رژيم ايجاد مي شود برقرار كنيد و يك مرحله از طرح درمان شامل تمرين منظم و اصلاح رفتاراست براي كساني كه بسيار چاق هستند روش جراحي براي از دست دادن وزن توصيه مي شود . 
موضوعات آموزشي در چاقي :
-اصول توازن انرژي و رابطه آنها با چاقي و از دست دادن وزن 
-تعريف يك كالري 
-انواع چاقي
-تشخيص چاقي ، با معيارهاي وزن بالا ، شاخص حجم بدن مثل ديابت بيماري عروق و مسائل تنفسي 
-اهميت تمرين منظم 
-رژيم غذايي براي كاهش مصرف غذا 
-احتياط درباره استفاده از تجويز دارو 
-روش ها و جراحي براي درمان بيماري چاقي
-رژيم غذايي در ساير روش هاي اصلاح رفتار 
شما بايد رژيم غذايي تان را براي مدت طولاني حفظ كنيد آيا شما از شام خوردن لذت مي بريد ؟ اگر اينطور است به اين رژيم ادامه دهيد از دست دادن وزن ممكن است با مشكل و به كندي به وجود آيد ولي سلامت و ظاهر زيبا ارزش تلاش كردن را دارد به طور كلي چاقي يعني افزايش چربي بدن . وقتي شما كالري به ميزان بيشتر از نياز بدنتان دريافت كنيد بدنتان اين كالري اضافي را ذخيره مي كند . كالري واحدي از انرژي غذا است . كالري هاي استفاده شده به صورت چربي در سلولهاي بافت رسوب مي كند در افرادي با وزن طبيعي چربي حدود 10 تا 15 درصد وزن بدن را تشكيل مي دهد . در زنان با وزن طبيعي چربي ممكن است بيش از 20 درصد وزن بدن را تشكيل دهد . 
اصل توازن انرژي :
شما وقتي مي توانيد به توازن انرژي دست يابيد كه مقدار كالري كه دريافت مي كنيد برابر با مقدار كالري باشد كه استفاده مي كنيد . 
وقتيكه به توازن منفي انرژي دست يابيد يعني ميزان كالري كه دريافت مي كنيد كمتر از مقداري كه مصرف مي كنيد باشد شما وزن از دست مي دهيد زندگي بدون تحرك نيازهاي انرژي شما را كاهش مي دهد بنابراين احتمال اينكه كالري اضافي به صورت چربي در بيايد خيلي بيشتر است . 

دانلود فایل


تحقیق چاقي

چاقي, دانلود تحقیق چاقي, تحقیق در مورد چاقي, تحقیق چاقي, تحقیق درباره چاقي, تحقیق راجع به چاقي, تحقیق آماده چاقي, تحقیق در مورد چاقي, پاورپوینت چاقي, ورد , word , تحقیق با موضوع چاقي, pdf

پزشکی

فایل های جدید

یکی از تب ها رو انتخاب بکنید